Rullis Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Alle; Hur får man in bilderna från iphonen till datorn? ,_, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) Här är i alla fall mitt skrivbord mm.TRE gitarrer? Mhm, bara en min. + Basen (Om den är där :P) Edit: En gitarr är inte där, det är två gitarrer och en bas. :P Redigerat 18 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Mamma stödar mitt skrivbord :lol: :PNoob>.< Du kommer ju aldrig träna din profession i städning om du inte gör det själv!??!! Jag är redan så proffisionel att jag inte behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillemann Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 (redigerat) Min Datorhörna Ledsen för min dåliga webcam :P Redigerat 19 Oktober 2008 av Lillemann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Snyggt :P ... Fattar inte hur vissa av er står ut med så stökiga hörnor... xD Med det menar du att mitt rum är stökigt. Det är inte stökigt, det är så jag vill ha det. Du kanske är en besserweisser (stavning) och vill ha allt helt perfekt men det är inte jag. Så länge jag inte får någon sjukdom eller skadas av att det är "lite" stökigt i mitt rum så är det okej. Besserwisser = Person som tror veta allt, och vill gärna upplysa de andra om h*ns kunskaper. En besserwisser är inte en perfektionist. Använd inte ord du inte vet vad de betyder. ... Så ska ett skrivbord se ut. Det ska synas att det används flitigt. :) Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 ... Så ska ett skrivbord se ut. Det ska synas att det används flitigt. :) Keep up the good work! Förlåt, besserwisserN.Jag sade ett fel ord, ingen stor sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Snyggt :P ... Fattar inte hur vissa av er står ut med så stökiga hörnor... xD Med det menar du att mitt rum är stökigt. Det är inte stökigt, det är så jag vill ha det. Du kanske är en besserweisser (stavning) och vill ha allt helt perfekt men det är inte jag. Så länge jag inte får någon sjukdom eller skadas av att det är "lite" stökigt i mitt rum så är det okej. Besserwisser = Person som tror veta allt, och vill gärna upplysa de andra om h*ns kunskaper. En besserwisser är inte en perfektionist. Använd inte ord du inte vet vad de betyder. Salzaladas besserweisserskill: 400/400. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Snyggt :P ... Fattar inte hur vissa av er står ut med så stökiga hörnor... xD Med det menar du att mitt rum är stökigt. Det är inte stökigt, det är så jag vill ha det. Du kanske är en besserweisser (stavning) och vill ha allt helt perfekt men det är inte jag. Så länge jag inte får någon sjukdom eller skadas av att det är "lite" stökigt i mitt rum så är det okej. Besserwisser = Person som tror veta allt, och vill gärna upplysa de andra om h*ns kunskaper. En besserwisser är inte en perfektionist. Använd inte ord du inte vet vad de betyder. Salzaladas besserweisserskill: 400/400. u made my day! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 ... Omfgöööööh X'D Riktigt nice, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Lol xD ... Bara för att jag kanske inte gillar stökiga hörnor behöver vell inte du skryta om att du har en stökig... Och om du inte vet vad ett ord betyder, så använd det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Lol xD ... Bara för att jag kanske inte gillar stökiga hörnor behöver vell inte du skryta om att du har en stökig... Och om du inte vet vad ett ord betyder, så använd det inte... Ursäkta, vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linsluse Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Haha lol tappade den i ett glas COLA???????????? ( dricker du mycket cola eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.