ELF Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Colaspill... Undrar det... Redigerat 6 November 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 joo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Fina hörnor allihopa ... FridayPanda: Är ritgrejsimojsen till datorn bra och var köpte du den ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wurrld Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Får nog inviga mitt nyskapade acc med att visa hur min nördhörna ser ut. 8| Hela nördhörnan Close up på min skärm, man kan skåda mina små sällskaps ''djur'' där bredvid~ Mmm, ja. Ach, ja.. *tysk dialekt* detta är då självaste Jason Voorhees, utskriven på papper. Någon annan som längtar efter premiären av Friday the 13th remaken? Itachi, Plankton och min kära Rosebud salva håller mig alltid sällskap vid datornsamt tandläkarkvittot och JC USB-Minnet(förutom under skoldagarna då jag faktiskt har med mig min älskade salva i fickan, ack havar jag en förbannelse som plågar mina fagra röda läppar så de blir torra...) Min teckningshalva av mitt skrivbord, dock även den ostadigare delen. Inte bra att sätta sig på den delen då den kan falla ihop.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Fina hörnor allihopa ... FridayPanda: Är ritgrejsimojsen till datorn bra och var köpte du den ??? Jorå, den e super. Köpte den på Inet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Min... Dålig kvalité på bilderna -.-.Tagna med mobil. Redigerat 25 November 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Hejsan! Min nuvarande datorhörna ser ut så här: http://www.minhembio.com/95alexander95/222695/ (Scrolla ner ca 3 st bilder så ser ni en bättre bild på datorbordet...) ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Söt katt :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 http://img243.imageshack.us/img243/3506/dsc00781oc8.jpg Så här ser det ut för tillfället, har inte städat den senaste veckan. Annars brukar det vara rent och fint. Är det ett SteelSeries Siberia headset du har? Jag fick det till julklapp, så jävligt bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Ska snart lägga upp en uppdatering på min datorhörna. Redigerat 29 December 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Här är den! Edit:Lol,man ser FridayPandas avatar om man tittar noga på tredje bilden. Redigerat 30 December 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Här är min då. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.