PussyCat Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Ska praoa på Bokia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Senast vart det McDonalds, vilket resulterade i att jag fick jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) - Redigerat 22 Maj 2009 av iNova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 ska praoa på en gummiverkstad om 2 veckor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Det blir prao på Volvo. Det kommer jag se fram emot, jag har ju aldrig praoat på Volvo. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Senast jag praoade så var det på McDonalds vilket resulterade i en fast anställning. Surprise Surprise att man får jobb där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Senast jag praoade så var det på McDonalds vilket resulterade i en fast anställning. Surprise Surprise att man får jobb där. Ja, men ingen vidare suprise.. Jag menar, vem vill jobba på donken (McDonald)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Senast jag praoade så var det på McDonalds vilket resulterade i en fast anställning. Surprise Surprise att man får jobb där. Ja, men ingen vidare suprise.. Jag menar, vem vill jobba på donken (McDonald)? Trodde att du av alla förstod ironin av surprise :]Sen så är det inge fel med att ha haft ett arbete på donken med tanke på att det är fin merit i ens CV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Senast jag praoade så var det på McDonalds vilket resulterade i en fast anställning. Surprise Surprise att man får jobb där. Ja, men ingen vidare suprise.. Jag menar, vem vill jobba på donken (McDonald)? Tjäna extra kronor är aldrig fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 för 2 veckor sedan proade jag på hemmakvall här i vänersborg och det var as kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Kan ju säga att jag och SID praoade på ett gatukök i Kinna tillsammans.. Det var hur soft som helst om man bortser från hur det såg ut där inne, för jävligt med andra ord. Anledningen till att vi praoade där är att vi var ute och letade plats dagen då praolappen skulle vara inlämnad och klockan var ca 6-7 och då är nästan allting stängt. Det som var mest soft var nog tiderna ändå. Vi började klockan 11, fick en halvtimmas rast vid klockan 13.00 och gick därifrån 14.00 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Börjar praoa om 1 timme och 15 minuter. Läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.