Nomatic Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Börjar praoa om 1 timme och 15 minuter. Läskigt... Ja, bäst att du aktar dig.. böcker bits har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 :lol: Jag har aldrig prao'at. OM jag fick välja något skulle det helt klart vara en Videobutik :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Jodå det var riktigt bra ! Man får en inblick i arbetslivet, och man märker hur mycket man underskattar stressen på jobben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 8an: Shell, fick ledigt 3 dagar och fick chips och cola i slutet av praoen, så det var lyckat 9an: Frasses, gratis mat varje dag och folket där var galet sköna, så det var lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Praoar hos en spelbutik just nu. Den heter Game och finns i Stockholm. Väldigt kul att få spel grattis, då får jag ju beganande spel. Då de inte vill ge mig nya. Det nyaste jag fått är Mirrors Edge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Praoar hos en spelbutik just nu. Den heter Game och finns i Stockholm. Väldigt kul att få spel grattis, då får jag ju beganande spel. Då de inte vill ge mig nya. Det nyaste jag fått är Mirrors Edge. Jag praoar på Game i Stockholm. Jag får begagnade spel gratis. Men jag förstår inte varför de inte vill ge mig nya spel till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 jag praoade på Hemliga Klubben AB. där åt jag koskit och drack kattpiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Praoade på en däckverkstad. Rätt kul och man var sysselsatt hela tiden :) de som jobbade där var schyssta och roliga och jag hade hyffsade arbetstider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 jag bajsade hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Du är sjuk SpammeR... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Praoade på ett ålderdoms hem här i Köping med min polare förut, fast vi satt mest bara och lökade och glodde på tv och rensade deras förråd på dricka. Vi råkade även kasta lite snöbollar från balkongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Trevligt jag skall praoa om några fåtal veckor, och då blir det på min moders arbete. Migrationsverket. Jag ser fram emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.