Hedman Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Skulle ha praoat med en polare på Game i Farsta.Men det fanns inga platser kvar när jag kolla om man säger så,min kompis kom dock in.Sen kollade jag på Expert här i Nynäshamn 2sista dagarna innan lappen skulle lämnas.Men varje gång jag kom dit var chefen på möte/hade åkt hem,hade fått prao plats där annars om han varit där.Så jag fick ta skolpraoplatser och det blev Priskrossaren :D. Praoen börjar vecka 19 och sträcker sig t o m vecka 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Men varje gång jag kom dit var chefen på möte/hade åkt hem,hade fått prao plats där annars om han varit där.Det brukar låta så, ja ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Var en vecka på Getrag här i köping. Stod och monterade slutväxlar dag ut och dag in medans jag plågades av dansbandsmusik. Men det var trevligt (Jobbade väldigt mycket trevliga människor där) även fast man fick genomlida all dansbandscrap och att man luktade som s*tan om händerna av allt smörjfett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 När jag gick i grundskolan praoade jag på blandade ställen. En vecka var jag på McDonald's. Det var bland det värsta jag gjort :S Annars har det varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 När jag gick i grundskolan praoade jag på blandade ställen. En vecka var jag på McDonald's. Det var bland det värsta jag gjort :S Annars har det varit bra.Haha, vrf då? Så tråkigt kan det väll inte varit? Proar på en Pizzeria, och det är ganska roligt ^^ Så det kan väll inte vara så mkt skillnad? Eller? Jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Kom nyss hem från sista praodagen hos vattenfall, gjorde inte så mycket utan surfade mest med deras gigabit internet. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 När jag gick i grundskolan praoade jag på blandade ställen. En vecka var jag på McDonald's. Det var bland det värsta jag gjort :S Annars har det varit bra.Haha, vrf då? Så tråkigt kan det väll inte varit? Proar på en Pizzeria, och det är ganska roligt ^^ Så det kan väll inte vara så mkt skillnad? Eller? Jag kan ha fel. McDonalds är mycket större, du måste typ gå runt, ta av allt från borden, ha en ful skjorta på dig (ja det är det värsta, ful skjorta). Sen även städa massa skit varje dag, skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Jag praoda på statoil i åttan och kan rekomendera detta. Personalen var mycket trevlig och man fick lära sig en hel del om att jobba på en mack. Tyvärr hade även Statoil riktigt fula skjortor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Skulle ha praoat med en polare på Game i Farsta.Men det fanns inga platser kvar när jag kolla om man säger så,min kompis kom dock in.Sen kollade jag på Expert här i Nynäshamn 2sista dagarna innan lappen skulle lämnas.Men varje gång jag kom dit var chefen på möte/hade åkt hem,hade fått prao plats där annars om han varit där.Så jag fick ta skolpraoplatser och det blev Priskrossaren :D. Praoen börjar vecka 19 och sträcker sig t o m vecka 20.Jag praoade först med min farsa i en vecka, han e fastighetsskötare i farsta centrum så vi sprang omkring i farsta en hel vecka och nu har jag gjort min tredje dag på game i farsta(jag är då hedmans polare) och det är hitills kul men jobbigt när man ska sortera dom begagnade spelen efter pris och lika många i varje fack(typ 200 bara till xbox 360 sen har vi ju också WII, PS3 etc. etc.) och så packar vi upp varor, hjälper kunder och slutar tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 förra gången var det på en affär som säljer massa vitvaror och snickerisaker.. Jag fick lägga ut en massa varor, åka runt i bil och ge en massa saker osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Roligaste praktiken hittills var 2 veckor på Gullmartank ett litet Bunker fartyg. Men längtar som fan till praktiken till våren 4 veckor på Stena Line eller Tor Line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Praoade i en leksaksaffär, drack påskmust och lyssnade på radio hela dagarna dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.