Skurken Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Vet inte, men då jag blev mest deppig var väl när jag inte fick se slutet på när lammen tystnar... Allt slutade när det var som jobbigast x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 SAW filmerna är väldigt deppiga. Då de är ganska äckliga, och man får gåshud varje gång man ser någon scen ifrån filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 SAW filmerna är väldigt deppiga. Då de är ganska äckliga, och man får gåshud varje gång man ser någon scen ifrån filmerna.*Made my day* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Matrix filmerna. De är inte "depp" filmer, men jag blir deprimerad av tanken att folk blir rika på att producera något så fruktansvärt urkasst som den skiten :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Matrix filmerna. De är inte "depp" filmer, men jag blir deprimerad av tanken att folk blir rika på att producera något så fruktansvärt urkasst som den skiten :blink: 1an var faktiskt ok. 2an och 3an sög håååårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 (redigerat) Den Gröna Milen är nog det mest sorgligaste filmen jag sett. Den är sorglig, vilket gör mig deppig. Mitt försvar till att folk kommer komma med kommentarer som personen ovan mig. Håller med :(Jag tyckte synd om John Coffey i slutet som skulle bli avrättad. Redigerat 3 December 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 zozo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Bamse i trollskogen Redigerat 13 December 2008 av Ruthar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Pearl Harbor kanske? Fast, ja, man blir ju rätt deppig av "Enfilmdärdetärenvågsomkommermotettfartygochalladrunknarutom4". Sen tyckte jag Fantaskiska fyran var så tråkig att jag blev deppig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Cold Mountain slår de flesta filmer när det kommer till deppig stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Matrix filmerna. De är inte "depp" filmer, men jag blir deprimerad av tanken att folk blir rika på att producera något så fruktansvärt urkasst som den skiten :blink: Matrix filmerna är ju skitbra!! Kollar på dem var gång dem går på tv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 The Mothman Prophecies och Zozo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.