Mugaga Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Spelutvecklare. Kämpar sönder med att lära mig c++ just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Skulle göra allt för att få spela i ett känd band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Men RHCP då får du skapa ett band som kommer bli känt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Skulle göra allt för att få spela i ett känd band. Du kan nog lyckas om du ligger i hårt ;) Men RHCP då får du skapa ett band som kommer bli känt :Ingen kommentar. :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 (redigerat) bangar ej att bli marmeladburksetikettsmonterare Redigerat 11 Oktober 2008 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 bangar ej att bli marmeladburksetikettsmonterare dududu srryyy för att krossa dina drömmar men jag tror att det är maskiner som monterar fast etiketterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 El, datorer tror jag :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 (redigerat) Jag vill utveckla grafikprocessorer för AMD/Nvidia eller vanliga processorer för Intel. Redigerat 11 Oktober 2008 av wAcko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Concept artist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Hej, vad vill ni bli när ni blir stora? Jag vill bli Lego-tillverkare och göra Super Smash Bros Lego.lycka till med att göra super smash bros lego. vakna upp ur din drömvärld, seriöst jag vill bli IT-tekniker >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Time to wakie sleepyhead! Ja, det var riktat till dig, Dyas. Arkeolog här, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Att få läsa på högskolan i Kalmar och få jobba som Chief och/eler 1:e maskinist =) (olika ranger för maskin personal i fartyg för er som inte vet...) Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.