RumbleRoar Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) Jag skulle vilja veta några perfekta halloweenbus ifall de säger "bus". Vilket händer väldigt ofta där jag bor (snåla människor <_< ). Men helst inte för harmfulla. Inga "kasta-ägg" och "ketchup-på-fönstret-m.m." svar tack xD. Några bus jag förut kört med men är less på: ~ Proppa brevlådan med snö (kanske inte går i år då om det forsätter med det här vädret..) ~ Lapp på dörren med texten "Här bor familjen Snål" ~ Sprutat vatten på dem Förslag? :rolleyes: Redigerat 21 Oktober 2008 av kvack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 ett ganska överdrivet skämt är att stoppa ett tuggat tuggummi i nyckelåset (känner en kille som gjorde det på nån annan, dom var tvugna att byta lås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Finns vissa smällare som man kan dra i från 2 håll så smäller dom . Tejpa fast en sån vid dörrkanten & listen till dörren. Sen när dom ska öppna. Bom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Spruta en j*vla massa ketchup på fönstren och dörren osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Kasta in en soffa genom sovrumsfönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 17 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 ett ganska överdrivet skämt är att stoppa ett tuggat tuggummi i nyckelåset (känner en kille som gjorde det på nån annan, dom var tvugna att byta lås) Elakt men... vem vet? Ett måste om de får för sig att "kidnappa" godiset man har :evil: Spruta en j*vla massa ketchup på fönstren och dörren osv. Ketchup= äckligt. Nä, men det är nog inte så mysigt att se ketchup på fönstret när man vaknar... ;) Kasta in en soffa genom sovrumsfönstretlol? Mer förslag!! :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Ägg funkar bäst, annars ska man klistra på en tigerraket på dörren tända på och springa, extremt kul när det blir ett svart märke på dörren. Häll massa ketchup eller nåt i brevlådan är också gött :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) Jag skulle vilja veta några perfekta halloweenbus ifall de säger "bus". Vilket händer väldigt ofta där jag bor (snåla människor <_< ). Men helst inte för harmfulla. Inga "kasta-ägg" svar tack xD. Några bus jag förut kört med men är less på: ~ Proppa brevlådan med snö (kanske inte går i år då om det forsätter med det här vädret..) ~ Lapp på dörren med texten "Här bor familjen Snål" ~ Sprutat vatten på dem Förslag? :rolleyes: Här är det tvärt om.Alla här ger godis till en och då vill man att dom ska säga bus.Men här är ett par tips: 1. Ta några gelégodisar och bit av en liten bit,Ta sen den återstående biten på t ex. fönster.Kul om man har många. 2. Stoppa papper i avgasrören på bilarna,inget jag själv rekommenderar dock. Redigerat 17 Oktober 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 18 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Jag skulle vilja veta några perfekta halloweenbus ifall de säger "bus". Vilket händer väldigt ofta där jag bor (snåla människor <_< ). Men helst inte för harmfulla. Inga "kasta-ägg" svar tack xD. Några bus jag förut kört med men är less på: ~ Proppa brevlådan med snö (kanske inte går i år då om det forsätter med det här vädret..) ~ Lapp på dörren med texten "Här bor familjen Snål" ~ Sprutat vatten på dem Förslag? :rolleyes: Här är det tvärt om.Alla här ger godis till en och då vill man att dom ska säga bus.Men här är ett par tips: 1. Ta några gelégodisar och bit av en liten bit,Ta sen den återstående biten på t ex. fönster.Kul om man har många. 2. Stoppa papper i avgasrören på bilarna,inget jag själv rekommenderar dock. Åk till Antnäs då över halloween :P (en by utanför Luleå) Det där med gelégodisarna var ju bra xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Kasta in en soffa genom sovrumsfönstretlol? Mer förslag!! :visslar: Vadå, vill du vara snäll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Krossa spelgel. hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Kasta in en soffa genom sovrumsfönstretHah, I lol'd :P Kasta gräs in i hallen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.