NightMaker Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 (redigerat) 95% av exakt all spelare på Frostmane kan inte logga in.. Vad är det för fel? För det står ingenting på wow hemsida eller något.. snabbt svar snälla. :o Redigerat 19 Oktober 2008 av NightMaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 95% av exakt all spelare på Frostmane kan inte logga in.. Vad är det för fel? För det står ingenting på wow hemsida eller något.. snabbt svar snälla. :o Samma besvär här. Btw, vad heter du på frostmane? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 servern är ju överfull och servern är lite instabil eftersom så många spelar nu efter patchen som har några buggar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 95% av exakt all spelare på Frostmane kan inte logga in.. Vad är det för fel? För det står ingenting på wow hemsida eller något.. snabbt svar snälla. :o Samma besvär här. Btw, vad heter du på frostmane? Bérserker Glöm inte ´ Ovanför första E :P det brukar alla :) Men har servrarna kommit upp för dig nu? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Chromaggus gick ner nu också, drygt >_< hade bara 1 godis påse kvar i kalimador sen skulle jag fått achievement! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Någon som vet när servrana kommer komma upp igen? Hopas dom fixar det snabbt har bara en achievement tills ranken! The halowed... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Min server vara bara nere en kort tid imorse.. det finns fördelar med att spela på små servrar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Nu försöker jag logga in då står det ju: Suggest realm bla bla" sen tar jag ju välj en realm så är inte min med, vafan >__< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Darksorow också nere :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 lol lirar du horde eller ally på darksorrow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Alltså jag kommer in på Darksorrow och Chromaggus, Den enda jag inte kommer in på är den servern jag kör på är det så för er med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 lol lirar du horde eller ally på darksorrow? Ally :> De buggar fett för mig, skulle boosta två polare i ST, å när vi gick in så blev vi disc å kmr inte in igen, fast bara på de charsen :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg