Rullis Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 erhm. hur kunde du köpa 50 mounts på 1 dag? Redan exalted med alla som behövs och så eller? ;p Scrolla upp lite på denna sida så ser du mina reputations och jo :P har netherwing också som det inte står, köpte alla dom också och gryphons. Nästa blir väl att få tillbaka lite av de 4k jag slösat sen fixa Skettis mounts samtidigt som man grinda stratholme och ZG f*n va sweet. Försöker också få 50 mounts atm. Du kan försöka grinda Utgarde Pinnacle också, blue proto drake droppar där, dock väldigttttt rare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 erhm. hur kunde du köpa 50 mounts på 1 dag? Redan exalted med alla som behövs och så eller? ;p Scrolla upp lite på denna sida så ser du mina reputations och jo :P har netherwing också som det inte står, köpte alla dom också och gryphons. Nästa blir väl att få tillbaka lite av de 4k jag slösat sen fixa Skettis mounts samtidigt som man grinda stratholme och ZG f*n va sweet. Försöker också få 50 mounts atm. Du kan försöka grinda Utgarde Pinnacle också, blue proto drake droppar där, dock väldigttttt rare. Hörde om en DK som fått Barons mount på första runnen, ZG tiger på typ femte, ZG raptorn på nått omkring där, typ tredje och Raven Lord på tredje, tror det var nått sånt... fi f*n va tur :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 [besting the Black Dragonflight] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 [Level 50] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 erhm. hur kunde du köpa 50 mounts på 1 dag? Redan exalted med alla som behövs och så eller? ;p Scrolla upp lite på denna sida så ser du mina reputations och jo :P har netherwing också som det inte står, köpte alla dom också och gryphons. Nästa blir väl att få tillbaka lite av de 4k jag slösat sen fixa Skettis mounts samtidigt som man grinda stratholme och ZG f*n va sweet. Försöker också få 50 mounts atm. Du kan försöka grinda Utgarde Pinnacle också, blue proto drake droppar där, dock väldigttttt rare. Hörde om en DK som fått Barons mount på första runnen, ZG tiger på typ femte, ZG raptorn på nått omkring där, typ tredje och Raven Lord på tredje, tror det var nått sånt... fi f*n va tur :P Lol. Goddamn! :o Raven Lord is ze sexy! <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 [underbog] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 [Level 10] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 [Mysteries Of The Marsh] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_022509_231325.jpg Ni kan nog gissa. Iaf [Glory of the Hero] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Red Proto-Drake. Sexy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
werzt Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Champion of the frozen wastes , ( Heroic less is more ) , Black temple . The spellreavers downfall <-- Defeat malygos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 http://eu.wowarmory.com/character-achievem...=B%C3%A9rserker Bara att kolla upp ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg