JonteFire2 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Går ju typ inte och köra spel, för sen e så himla seg och det laggar hela tiden!!! Har kört fragmentering och diskrensning men funkar ju inte ändå!! Nått annat som man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 uppgradera minnet gjorde jag på min kompis dator och den funkar mycket bättre nu, du skulle kunna säga hur bra den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 vad har du för dator och komponenter? skulle hjälpa mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Formatera, eventuellt köp ny dator. Kan använda USB minnen som minne också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 och vad är det för spel du vill spela eller om allting bara är segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 köp mer RAM det kan funka tror jag. är det vietnam du spelar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Han där över mig har rätt, mer ram och bättre grafikkort gör susen, annars finns det inga mer möljigheter. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Han där över mig har rätt, mer ram och bättre grafikkort gör susen, annars finns det inga mer möljigheter. :lol: Bara köpa ny dator ju. Det är ju en möjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 uppgradera minnet gjorde jag på min kompis dator och den funkar mycket bättre nu, du skulle kunna säga hur bra den är Hur gör man det då? Ibörjan laggar det inte men sen efter några minuter så börjar det ;) vad har du för dator och komponenter? skulle hjälpa mycket!Jag har en Windows XP och vad är komponenter? Han där över mig har rätt, mer ram och bättre grafikkort gör susen, annars finns det inga mer möljigheter. :lol:Just nu kör jag Vietnam.. Vad är RAM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Formatera, eventuellt köp ny dator. Kan använda USB minnen som minne också.asså hur gör man det? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 RAM är minne som behövs för att saker ska kunna köras på datorn. Det låter som att du får för lite RAM när du kommit in en bit. Eller är det grafiklag kanske?? Linus@ När du sätter in USB minnet står det vill du använda detta minne som nånting. Det e iaf den längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Vadå nytt ram? Han kan ju ha något virus som segar ner, tänkt på det? Ladda ner Avast, Kapersky eller AVG och virussök din dator. När du är klar så skriver du här om det funkar eller ej. GL&HF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.