asabrasa Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 som sagt vilket element är du född i. jag är född i twilight.(lite stolt över det) ps det här om vilket element man är född i är en gammal sed dom är typ som stjärntecken(det används knappt idag) skrev twilight för jag tycker skymmning låter lite löjligt. ex jag är född i skymmning LOL. låter lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Skulle vara kul om länkade till nån sida där man kunde se vad man är född i :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Hur tar man reda på det då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Skulle vara kul om länkade till nån sida där man kunde se vad man är född i :) exakt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 22 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 (redigerat) ok men det är ganska simpelt. janurai 1-28 jord februari 1-28 vatten mars 1-28 eld april 1-28 vind maj 1-28 metall juni 1-28 mörker juli 1-28 ljus agusti 1-28 chaos oktober 1-28 blood september 1-28 sol november 1-28 månne december 1- 31 återfödelsen om du är född inom ett datum som inte står så är du en blandning jag tar mig själv som exempel. jag är född den 29 juni vilket gör mig till både ljus och mörker och det blir i sin tur skymmning. nu kommer allla blandningar januari och februari = hav mars och april vulkan juni och juli skymminig agusti och oktober (judgement) kom inte på någon bra svensk översättning september och november solförmörkellse. december har ingen blandning för den anses vara den renaste månaden. hoppas ni förstår. (snälla inget spam jag vill bara veta för att det är kul så spama inte pls) Redigerat 22 Oktober 2008 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 vatten då..(samma som vanligt :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Okej, då innebär det att jag är mettal, vad det nu är. Du menar väl metall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Blod, då. Muhahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Jag är ren ^^.. BILD VARNING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Vatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 22 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Okej, då innebär det att jag är mettal, vad det nu är. Du menar väl metall? jo sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Jag är ett LJUS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.