Hoppa till innehåll

Är Det Ok Att Bara Posta Roliga Bilder?


WASD

Rekommendera inlägg

Det kanske inte har nåt med skostorlek att göra men det passar ändå in för att båda är oseriösa, dessutom tycker jag det är väldigt roligt om det är en passande bild specielt om jag inte sätt den förut.

 

Ta detta inlägget till exempel, bilden är borta nu men användaren postade denna bilden, kanske inte har så mycket med ämnet att göra men det är skit kul och det var flera som skrattade :D Om vi förbjuder sånna här skämt så kommer forumet bli ganska dystert, men som sagt vill jag inte se oseriösa bilder i varannan tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla som endast postar en bild som inte hör till ämnet, varisej det är roligt eller inte kommer får varning för §3.9.

Det är spam och kommer aldrig tillåtas på fuska.se

 

Aldrig.

 

Väx upp så förstår du/ni varför.

Kan du inte förklara för oss omogna barn varför man inte någon gång får ha kul? Overkills bild satt ju ganska gjuten, faktiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sitter jag på ett möte vill jag inte att någon där gör en goatse bara för han tycker det är roligt.

Lite mognare kan man bli.

 

Och om du nu påstår att en doser inte är samma sak som en goatse är det helt irrelevant.

När man diskuterar en sak vill man inte att någon kommer och avbryter diskussionen med något helt värdelöst. Då blir man utskickad ut mötet.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sitter jag på ett möte vill jag inte att någon där gör en goatse bara för han tycker det är roligt.

Lite mognare kan man bli.

 

Och om du nu påstår att en doser inte är samma sak som en goatse är det helt irrelevant.

När man diskuterar en sak vill man inte att någon kommer och avbryter diskussionen med något helt värdelöst. Då blir man utskickad ut mötet.

I det här fallet var ju mötet ändå slut eftersom du skulle låsa tråden. Alltså "avbröt" inte Overkill någon diskussion. Självklart är ju såna bilder helt värdelösa i t.ex. debatt. Dock passade det riktigt bra i just den tråden.

 

Men visst jag kan acceptera att det inte är okej. Fast jag förstår det inte riktigt eftersom det finns en grupp medlemmar som gör minst lika värdelösa inlägg och trådar titt som tätt. Isåfall borde man kanske satsa på att göra hela forumet seriösare, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sitter jag på ett möte vill jag inte att någon där gör en goatse bara för han tycker det är roligt.

Lite mognare kan man bli.

 

Och om du nu påstår att en doser inte är samma sak som en goatse är det helt irrelevant.

När man diskuterar en sak vill man inte att någon kommer och avbryter diskussionen med något helt värdelöst. Då blir man utskickad ut mötet.

I det här fallet var ju mötet ändå slut eftersom du skulle låsa tråden. Alltså "avbröt" inte Overkill någon diskussion. Självklart är ju såna bilder helt värdelösa i t.ex. debatt. Dock passade det riktigt bra i just den tråden.

 

Men visst jag kan acceptera att det inte är okej. Fast jag förstår det inte riktigt eftersom det finns en grupp medlemmar som gör minst lika värdelösa inlägg och trådar titt som tätt. Isåfall borde man kanske satsa på att göra hela forumet seriösare, eller?

 

Värdelösa trådar/inlägg har alltid funnits, värdelösa bilder har kommit på senare tid. Det måste vi förhindra att det börjar sprida sig.

Man måste ta en sak i taget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Det kanske inte har nåt med skostorlek att göra men det passar ändå in för att båda är oseriösa, dessutom tycker jag det är väldigt roligt om det är en passande bild specielt om jag inte sätt den förut.

 

Ta detta inlägget till exempel, bilden är borta nu men användaren postade denna bilden, kanske inte har så mycket med ämnet att göra men det är skit kul och det var flera som skrattade :D Om vi förbjuder sånna här skämt så kommer forumet bli ganska dystert, men som sagt vill jag inte se oseriösa bilder i varannan tråd.

Tog inte bort bilden. Tror det bara är sidan som hostar den som är nere eftersom det stog att jag senast ändrade det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kanske inte har nåt med skostorlek att göra men det passar ändå in för att båda är oseriösa, dessutom tycker jag det är väldigt roligt om det är en passande bild specielt om jag inte sätt den förut.

 

Ta detta inlägget till exempel, bilden är borta nu men användaren postade denna bilden, kanske inte har så mycket med ämnet att göra men det är skit kul och det var flera som skrattade :D Om vi förbjuder sånna här skämt så kommer forumet bli ganska dystert, men som sagt vill jag inte se oseriösa bilder i varannan tråd.

Tog inte bort bilden. Tror det bara är sidan som hostar den som är nere eftersom det stog att jag senast ändrade det.

 

Jag vet jag kollade upp det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt är vissa trådar/möten var oseriöst och tillåter oseriösa gester.

Men bara för att det är en oseriös/onödig tråd så innebär inte det att man får skriva vad man vill.

 

Nä man ska ju inte skriva "adsfweevwftwe45fe" men än facepalm bild eller liknande kanske passar till tråden och har koppling till ämnet

 

Att göra en tråd i humor-forumet och posta en sån här bild är inte alls lika kul som att använda den i en tråd vid ett perfekt tillfälle

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...