Hoppa till innehåll

Är Det Ok Att Bara Posta Roliga Bilder?


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Som sagt är vissa trådar/möten var oseriöst och tillåter oseriösa gester.

Men bara för att det är en oseriös/onödig tråd så innebär inte det att man får skriva vad man vill.

 

Nä man ska ju inte skriva "adsfweevwftwe45fe" men än facepalm bild eller liknande kanske passar till tråden och har koppling till ämnet

 

Att göra en tråd i humor-forumet och posta en sån här bild är inte alls lika kul som att använda den i en tråd vid ett perfekt tillfälle

 

Nu tar vi ditt exempel. Jag gör en tråd där jag vill veta vilken skostorlek fuska.ses användare har.

Du kommer och skriver ett inlägg med bara en facepalm bild. Vad är kopplingen mellan min tråd och ditt inlägg? Att det är en onödig tråd eller att det är en rolig bild skapar ingen koppling.

Redigerat av Nafrali
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

En facepalm bild har ingen koppling till en seriös bra tråd men den har det till en oseriös dålig tråd, man säger ju inte "ägd" eller "smekt" till någon irl när dom säger något bra, kan inte komma med något mycket bättre exempel än det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En facepalm bild har ingen koppling till en seriös bra tråd men den har det till en oseriös dålig tråd, man säger ju inte "ägd" eller "smekt" till någon irl när dom säger något bra, kan inte komma med något mycket bättre exempel än det.

Jag ser fortfarande inte kopplingen med en facepalm bild och en oseriös dålig tråd. Jag och mina kompisar säger aldrig "ägd" eller "smekt" irl, vad det nu har med saken att göra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänk dig att din kompis säger "Jag vann 1000kr på Triss igår", och då svarar du "Nice/grattis" eller nåt sånt.

 

Nu är det någon som gör en dum tråd och du svarar med en facepalm bild, det är typ samma sak bara att här är det negativt.

 

Det är också ungefär samma sak som att gå in i en random-tråd i Humor forumet och svara "den var rätt så bra".

 

 

Så det är mer som en kommentar i dom här fallen. Det är kopplingen, vet inte om jag kan förklara mycket bättre.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skillnaden är att i Humor forumet så är det kommentarer man får som svar (Vet inte riktigt vad man kan svara där annars), och i de andra forumen så ska det vara seriösa trådar/inlägg.

 

Men jag förstår vad du menar.

Redigerat av Nafrali
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag kanske vill kommentera i andra forum också, i fuska.se forumet kommer det ju massa "Gör ett Mulle-Meck forum"-trådar, jag kommenterar ju tråden om jag skriver "ser inga mulle-meck trådar, då behövs inget subforum" eller om jag skriver facepalm.jpg

 

bra att du fattar :)

 

Men om jag tänker efter så kanske inte en facepalm-bild passar så bra om en person har ansträngt sig och vill ha en kommentar på sitt datorpaket (som blev dåligt). Men om det är ett oseriöst paket med 3 chassin utan moderkort så passar ju en facepalm bild :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skillnaden är att i Humor forumet så är det kommentarer man får som svar (Vet inte riktigt vad man kan svara där annars), och i de andra forumen så ska det vara seriösa trådar/inlägg.

 

Men jag förstår vad du menar.

Sry om jag interuptar era stora diskussion som ingen tyvärr får vara med i ^^.

Men nehe då, posta en film eller bild i humor-forumet och du har fått en kongress..

Kolla bara: http://www.fuska.se/forum/Fet_Unge_Blir_Sk...er-t110127.html

Det började med en som snacka om anorexia och fetma, nu är det 6 sidor om det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skillnaden är att i Humor forumet så är det kommentarer man får som svar (Vet inte riktigt vad man kan svara där annars), och i de andra forumen så ska det vara seriösa trådar/inlägg.

 

Men jag förstår vad du menar.

Sry om jag interuptar era stora diskussion som ingen tyvärr får vara med i ^^.

Men nehe då, posta en film eller bild i humor-forumet och du har fått en kongress..

Kolla bara: http://www.fuska.se/forum/Fet_Unge_Blir_Sk...er-t110127.html

Det började med en som snacka om anorexia och fetma, nu är det 6 sidor om det..

 

Det du sa nu är väldigt sant, off-topic much?

Men att man får en kongress? verkar som du inte vet vad ordet betyder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skillnaden är att i Humor forumet så är det kommentarer man får som svar (Vet inte riktigt vad man kan svara där annars), och i de andra forumen så ska det vara seriösa trådar/inlägg.

 

Men jag förstår vad du menar.

Sry om jag interuptar era stora diskussion som ingen tyvärr får vara med i ^^.

Men nehe då, posta en film eller bild i humor-forumet och du har fått en kongress..

Kolla bara: http://www.fuska.se/forum/Fet_Unge_Blir_Sk...er-t110127.html

Det började med en som snacka om anorexia och fetma, nu är det 6 sidor om det..

 

Det du sa nu är väldigt sant, off-topic much?

Men att man får en kongress? verkar som du inte vet vad ordet betyder.

 

Soz, hittade inget annat ord ^^

Så det fick bli det (jag skiter i vad det betyder, lät bara roligt för mig :D

    kongress (substantiv) 
    (större) sammankomst med valda ombud (politiker, fackmän etcetera)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...