D48 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Deep purple - Smoke on the water. :) Iaf verserna. sååååååå enkla att till och med jag kan dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Eruption - Van halen skojja men typ början på iron man och smoke on the water Redigerat 26 Oktober 2008 av Hallonsaft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :) Jag har spelat gitarr ganska länge och min favvo låt som jag kan på gitarr är under the bridge med red hot chili peppers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :) Jag har spelat gitarr ganska länge och min favvo låt som jag kan på gitarr är under the bridge med red hot chili peppers! Hela låten eller introt? =)Själv har jag bara testat på introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :) Jag har spelat gitarr ganska länge och min favvo låt som jag kan på gitarr är under the bridge med red hot chili peppers! Hela låten eller introt? =)Själv har jag bara testat på introt. Den suger inte alls. Jag gillar också Leila och Jimi hendrix med Purple haze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :) Jag har spelat gitarr ganska länge och min favvo låt som jag kan på gitarr är under the bridge med red hot chili peppers! Hela låten eller introt? =)Själv har jag bara testat på introt. Den suger inte alls. Jag gillar också Leila och Jimi hendrix med Purple haze Vadå "den suger inte alls"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Finns många gitarr-låtar som är bra. Metallica - Nothing Else Matters är väl en bra gitarr-låt. Finns varierande instrument i den låten. Fast för det mesta är det gitarr. //HardRock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Protest The Hero - Bloodmeat (Inte jag som spelar på videon, tog en random video bara) Redigerat 27 Oktober 2008 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Dreamcatcher - eller nästan i alla fall. En j*vla smärta att spela på den svarta stålsträngade netto-gitarren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Dreamcatcher - eller nästan i alla fall. En j*vla smärta att spela på den svarta stålsträngade netto-gitarren :) Min kompis har en sån gitarr bland annat, och varje gång jag ser den tappar jag livslusten... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Tom Dooley, har dock lite problem med solot. :/ Redigerat 28 Oktober 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Dreamcatcher - eller nästan i alla fall. En j*vla smärta att spela på den svarta stålsträngade netto-gitarren :) Min kompis har en sån gitarr bland annat, och varje gång jag ser den tappar jag livslusten... :P jo fyfan. ful och dålig. illa alltså. Billig dock. Förmodligen det enda som är bra med den. Tror den går för typ 799:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.