Hoppa till innehåll

Stoltaste Gitarr Låt.


eeewwhh
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :)

Jag har spelat gitarr ganska länge och min favvo låt som jag kan på gitarr är under the bridge med red hot chili peppers!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :)

Jag har spelat gitarr ganska länge och min favvo låt som jag kan på gitarr är under the bridge med red hot chili peppers!

 

Hela låten eller introt? =)

Själv har jag bara testat på introt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :)

Jag har spelat gitarr ganska länge och min favvo låt som jag kan på gitarr är under the bridge med red hot chili peppers!

 

Hela låten eller introt? =)

Själv har jag bara testat på introt.

 

Den suger inte alls. Jag gillar också Leila och Jimi hendrix med Purple haze

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja. Det skulle vara kul om gitarristerna här på fuska skulle vilja skriva vilken låt dom är mest stolt över. (Som dom kan ofc.) Man får gärna länka en sida med tabsen/Video till den utifall någon annan skulle vara sugen på att lära sig den låten. :)

Jag har spelat gitarr ganska länge och min favvo låt som jag kan på gitarr är under the bridge med red hot chili peppers!

Hela låten eller introt? =)

Själv har jag bara testat på introt.

 

Den suger inte alls. Jag gillar också Leila och Jimi hendrix med Purple haze

 

 

Vadå "den suger inte alls"?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dreamcatcher -

 

eller nästan i alla fall. En j*vla smärta att spela på den svarta stålsträngade netto-gitarren :)

Min kompis har en sån gitarr bland annat, och varje gång jag ser den tappar jag livslusten... :P

 

jo fyfan. ful och dålig. illa alltså. Billig dock. Förmodligen det enda som är bra med den. Tror den går för typ 799:-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...