eeewwhh Skrivet 10 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Blinka Lilla Stjärna på en sträng! :cool:fag (Betyder cigarett på engelska så ni kan inte anmäla haha) Jag kan spela flera låtar och är inte stolt för att jag kan det Om du inte har nån låt du är stolt över att kunna spela så skriv inte här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Början på Stariway to heaven på acoustic gitarr, men kommer inte ihåg varifrån jag fått tabsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 |----5--------------------------8-8-8b |------8-5---------------- --8b-------- |-7b-------7-5---7-5------------------ |--------------7-----7-5--------------- |------------------------8-------------- |--------------------------------------- Det mest imponerande jag kan tror jag (full speed & rent). Väntar fortfarande på att de ska skicka hem nya strängar så jag kan fortsätta träna. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 |----5--------------------------8-8-8b |------8-5---------------- --8b-------- |-7b-------7-5---7-5------------------ |--------------7-----7-5--------------- |------------------------8-------------- |--------------------------------------- Det mest imponerande jag kan tror jag (full speed & rent). Väntar fortfarande på att de ska skicka hem nya strängar så jag kan fortsätta träna. :( Ungefär så där långt kan jag också på Stairway to heaven solot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 |----5--------------------------8-8-8b |------8-5---------------- --8b-------- |-7b-------7-5---7-5------------------ |--------------7-----7-5--------------- |------------------------8-------------- |--------------------------------------- Det mest imponerande jag kan tror jag (full speed & rent). Väntar fortfarande på att de ska skicka hem nya strängar så jag kan fortsätta träna. :( Ungefär så där långt kan jag också på Stairway to heaven solot. Kan hela :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 (redigerat) |----5--------------------------8-8-8b |------8-5---------------- --8b-------- |-7b-------7-5---7-5------------------ |--------------7-----7-5--------------- |------------------------8-------------- |--------------------------------------- Det mest imponerande jag kan tror jag (full speed & rent). Väntar fortfarande på att de ska skicka hem nya strängar så jag kan fortsätta träna. :( Ungefär så där långt kan jag också på Stairway to heaven solot. Kan hela :D Coolt, har du nån video du vill lägga upp på youtube? :D Jag kan typ så här långt: |----5---------------------|----8-8-8b--8p5------8-10p8--------------| |------8-5-----------------|-8b-------------8/10--------10-8----8h10-| |-7b-------7-5---7-5-------|---------------------------------10------| |--------------7-----7-5---|-----------------------------------------| |------------------------8-|-----------------------------------------| |--------------------------|-----------------------------------------| |------5-----------------------------------| |----5---8p5-------------------------------| |-7b---------7-5---7-5-----------5---5-5p0-| |----------------7-----7-5---5-7---7-------| |--------------------------7---------------| |------------------------------------------| :) Redigerat 14 December 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Blinka Lilla Stjärna på en sträng! :cool:fag (Betyder cigarett på engelska så ni kan inte anmäla haha) Jag kan spela flera låtar och är inte stolt för att jag kan det Det betyder även bög/homo på slang. Idiot. Kan längre på Cliffs of dover nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Kan en bit av School's out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 När ni ändå diskuterar gittarspelande, är det någon som har erfarenhet av det första solot i Fade To Black? Måste man ha spelat ett tag innan man ger sig på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nej, inte precis, det är nog ett av Metallicas lättare solon. Dock är det en ganska snabb del i mitten som kan vara lite svårare. Det andra solot är också lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Nej, inte precis, det är nog ett av Metallicas lättare solon. Dock är det en ganska snabb del i mitten som kan vara lite svårare. Det andra solot är också lätt. Alright, ska försöka mig på det då. Det andra solot ser helt sjukt ut imo. http://www.youtube.com/watch?v=y0_CbmNjAlk Tack, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Inga problem. Men jag menade solot som är efter första versen, det sista är däremot inte så lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.