Organism Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 varför lyssnar alla på rock... För att techno, hip hop och rap suger. Om man lyssnar på typ 50 cent och alla nya fula artister ja, lyssnar man dock på oldschool hiphop så kan man snacka musik. House passar in fett bra också. Kolla där! Äntligen någon som kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Bob Marley, Damian Marley, Gentleman, Matisyahu, Jedi Mind Tricks, Petter, Nickelback, Foo Fighers, osv. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 I like your sounds. :) Matisyahu och beatboxa ftw :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Coca cola company, medlemmarna O och L är helt j*vla amazing :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Pink Floyd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Hilltop Hoods Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 varierar givetvis vilka jag lyssnar mest på, men det band jag alltid uppskattar är pink floyd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 varför lyssnar alla på rock...För att techno, hip hop och rap suger. Lyssnat på alla låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 guns n roses in flames rammstein pantera det är väll dom jag lyssnar mest på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 HIM, Nightwish, Therion, Storm, Nidhöggs Vrede, Bloodhound gang, Fyrdung, Karolinerna, Hel, Ultima Thule, Gorillaz, Akon, Eminem, Enhärjarna, Steelcapped Bisson, Bad Religion, Block 44 (Bästa hiphop bandet), Angerfist, Arch Enemy, Ebba Grön, Gwar, Limp Bizkit, Völund Smed och Underoath. Det var mina favorit band. :P Som ni kanske märker så har jag en ganska bred och skum musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) brukar inte rangordna favoritartister så mycket, snarare favoritalbum har väldigt många men senaste 6 månaderna har det väl varit mest the residents, mr bungle, primus, zappa och tom waits typ som jag räknar som mina favoriter Redigerat 19 Februari 2009 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Coldplay, RHCP, Priestess, Paramore, Metallica och Nirvana är la mina absoluta favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.