Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

:cool: Jag vet inte vad jag skulle göra, jag skulle först av allt skänka lite till fattiga! Jag skulle bjuda familjen på en resa till spanien, sen vet jag inte, jag har inte tänkt på det så mycket eftersom det inte känns som att det kommer att hända..

• Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag skulle skänka hälften till röda korset. Sen skulle jag köpa jätte många spel och spelkonsoller samt en ny jättebra dator. Och så skulle jag köpa en digital videokamera och bra rekvisita så man kan göra filmer. Resten vet jag inte riktigt.

Skrivet

spara hehe :P skojja nä jag skulle nog okså köpa ett boll hav och en stooop pool och kanske en mega snabb dator okså.resten skulle jag nog spara och ta typ körkort och sedan skaffa en cool bil. :D

Skrivet

om jag var oändligt rik (mer än 1 milj) så skulle jag byggt en bio salong, hyrt 5 body guards dygnet runt, ha ett lust hus, aa leva livet helt enkelt :P

Aja, jag överdrivet.

Skulle väl sparat pengarna?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...