Apoca Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 köpa mig en Aston Martin Vantage med feta ljudet i, så man har någon att glida i på stan... (den äldre modelen)... och sedan köpa mig feta ljudet till bilen, sedan skulle jag satsa allt som blev över (vilket är mycket lite...) i fonder, eftersom det är bara dumt att skänka bort pengarna eftersom jag kanske måste ha dem själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Köplista: 1. Ett privat flygplan 2. Liseberg 3. Alla Tv-spels konsoler + alla tillbehör 4. En liten del av Nintendos Företag 5. Zelda grejer 6. En hund 7. Trisslotter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 Ärligt talat, Tutankoopa, 1 miljon räcker nog knappast till att köpa hela Liseberg =P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 tror inte jag heller :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 jag skulle köpa alllt till gamecube asså alla spel kontrolller....en bil och ge lite till min familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) skateramp.. snabbare datorer.. o om det blir över sätta in på banken för att senare köpa soft hus!!! Redigerat 24 Februari 2005 av davve-da-kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Min köplista: Swimmingpool En stor del av Nintendo Alla Pokémon spel Lego Skitsnabb dator Alla spelkonsoller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 jag skulle nog skänka 100 000kr till leksands IF och så köpa en guldplåt till EjendalsArena och så med resten vet jag inte .. nåt med NHL/leksand :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag skulle köpa VIP-säsongskort till NHL-lag / Löven. B) Visste du att det är lockout :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag skulle behålla de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag skulle köpa mig rätten att bli statsminister! man kan ju inte det så jag får väl säga till de som inte förstår: Muta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 Jag skulle avsätta Fuel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.