admin Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Vi har beslutat att samtliga användare på forumet kommer att få en varning inom kort. Detta då många regelbrott begås och vi vill hålla forumet rent. Så inom kort kommer ni alla ha en extra varning. Vi hoppas därför på mindre regelbrott i framtiden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 orättvist för dom som inte har gjort nåt regelbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Kommer jag få en varning till nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Attans jag som hade köpt ett Varningskort och så nu får jag tillbaks det! Jag vill ha mina 10 000 tillbaks :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) Bra april-skämt admin ;) Redigerat 1 April 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) Ja, jag är lättlurad. Redigerat 2 April 2004 av Heartless Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 kommer även mods få varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Vi har beslutat att samtliga användare på forumet kommer att få en varning inom kort. Detta då många regelbrott begås och vi vill hålla forumet rent. Så inom kort kommer ni alla ha en extra varning. Vi hoppas därför på mindre regelbrott i framtiden =) de e orättvist :angry: Va har ja gjort för att förtjäna de här.Nej just de ingenting. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag har inte heller gjort nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) Jag har sett att man kan åka ut för alltid om man får 5 varningar så jag har verkligen försökt att inte få nån varning alls så fär jag det ändå! Nä jag blev inte glad av det här alls! Jag tänkte köpa gruppforum 2 så fort jag fick råd, men den iden kan jag kasta i elden! Pengarna kommer att gå till att köpa ett varningskort istället! Redigerat 1 April 2004 av JGamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) Förlåt, jag skulle kollat dagen inann! Redigerat 2 April 2004 av Heartless Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 *host host* nån mer som tittat på VILKEN DAG Admin skrev detta inlägg... *host* 1 april *host* nån som kopplar? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.