Gäst ihabba123 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Det verkar som att det inte kommer komma utt bra skjutspel som bf2 cod4 css hl2 och dom. Kan ni skriva några fps som har samma kvalitet som dom jag har skrivit. Jag har: Bf2, Cod4, Cod2,Cod1,Hl,Hl2,Bioshock,CS,CSS,DOD,HL:D,Crysis,Crysis:Warhead,Gmod,Portal Rainbow six vegas: 2 Och Resident Evil 4. Dom skjutspel som kommer ut är inte så roliga t.ex Crysis och Farcry 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 COD: World at War, Far Cry 2, Fallout 3, Dead Space, Left 4 Dead???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 har du testat bfv?? får 4/5 av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Prova Far Cry 2, Bioshock, Dead Space eller Fallout 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Team Fortress 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 cs 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag skrev ju vilka spel jag har. Cs1.6 har jag. Och Bioshock. Har prövat Farcry2 det är riktigt dåligt me har bra grafik. Men ska testa dead space, left 4 dead och Bfv. Tack för era svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Team Fortress 2 är lite annorlunda än många Skjutspel men det äger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Dead Space är bra grafik och ganska kul enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag skrev ju vilka spel jag har. Cs1.6 har jag. Och Bioshock. Har prövat Farcry2 det är riktigt dåligt me har bra grafik. Men ska testa dead space, left 4 dead och Bfv. Tack för era svar. Du borde också prova Fallout 3. Väldigt fritt skjutspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 F.E.A.R Gears of War Hidden & Dangerous II Mafia Max Payne Max Payne 2: The Fall of Max Payne Medal of Honor: Allied Assault Rainbow Six: (Alla titlar utom Lockdown och Vegas 2 som du redan har) Star Wars: Republic Commando Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 Unreal Tournament III Bra allihop. Ska du bara spela någon av dem väljer du Hidden & Dangerous II och Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Mafia II. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.