Hoppa till innehåll

Favoritkompis/favoritkompisar?


Gäst Megadeth
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tobias: Även kallad Goss eller Harry (av mig). Jävligt skön att va med, känt honom i många år.

Alex: Typ spelpolare :P Spelar alltid Rock Band hos honom :) Har alltid gått i min klass så vi är ganska bra kompisar.

Marcus J: Alltid varit den enda svarta i klassen. smått utsatt för det, men mest på skoj. Jävligt schyst kille men farlig som f*n. Han är stark som en oxe och går i boxning.

Danne Ek: Ganska schyst att vara med, snor alltid öl av hans föräldrar så sitter vi i skogen och dricker varsin, tillsammans med en cigg var. Om inte cigarill (om vi har tur).

Matte: Ett år äldre en mig, känt sedan blöjorna. Gizmoe på fuska.se, bannad dock för att nån fucker varnade han utan vidare anledning.

Berntsson: Världens skönaste humor. Typ Jim Carrey aktig i sättet. Bra på att imitera lärare och målar våran rektor i exakt kopia :)

Mig själv: Nog den personen jag umgås med mest... Vi är väldigt lika, mycket gemensamt. Allt han säger är liksom vettigt för mig :o Mig själv är underbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Klas: Han är rolig och har lärt mig många fusk som inte finns på fuska.

Tobias: Ingen tycker om han men han är skita snäll och vi har en club.

Mattias: Är inte med han så ofta men han är snäll och rolig.

Kasper: Han är snäll och han vet hur man kan skaffa många legendariska pokemon.

Emelia: Hon vet också hur man kan skaffa legendariska pokemon och är snäll och är bäst på alla ämnen i skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle gissa på att vissa säger att de inte delar in i grupper för att dom e wanna be som alla andra eller att dom bara inte har en tillräckligt bra vän.

 

Jag skulle säga att jag har 2 bästa vänner. Den ena kallar jag för rulle och vi har känt varandra i typ 13 år nu. Vi gör så mycket vi kan med varandra (inte ha sex som några nu trodde -.-' ).

 

Den andra är en tjej som är en nästan exakt kopia på min personlighet och intressen. Det ända som i stort sätt skiljer oss åt är att hon är en sadistisk, ond kvinna på 19år som gillar att spöa ner mig när hon får chansen. Och med att spöa ner mig så menar jag inte som såna där patetiska typer som säger att deras flickvän e stark för att öka sina chanser till sex, utan hon slår verkligen ner mig hur jag än försöker -.-' Fast om hon känner att det börjar gå bra för mig så brukar hon ju oftast börja strypas, bitas eller bara sätta foten på skrevet och hota att om jag inte ger upp så kommer jag få extremt ont >_>''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...