Gäst hejhejhej Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 favorit kompis pff.... det låter så....90 tal :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Nisse,Dessie och samme ftw :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 brukar inte rangordna mina vänner direkt....umgås med mycket folk. min närmsta är mina närmsta för att vi kommer bra överens, har ungefär samma humor, ofta samma intressen, tycker om varandra i allmänhet och aldrig skulle göra varandra illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Tobias: Även kallad Goss eller Harry (av mig). Jävligt skön att va med, känt honom i många år. Alex: Typ spelpolare :P Spelar alltid Rock Band hos honom :) Har alltid gått i min klass så vi är ganska bra kompisar. Marcus J: Alltid varit den enda svarta i klassen. smått utsatt för det, men mest på skoj. Jävligt schyst kille men farlig som f*n. Han är stark som en oxe och går i boxning. Danne Ek: Ganska schyst att vara med, snor alltid öl av hans föräldrar så sitter vi i skogen och dricker varsin, tillsammans med en cigg var. Om inte cigarill (om vi har tur). Matte: Ett år äldre en mig, känt sedan blöjorna. Gizmoe på fuska.se, bannad dock för att nån fucker varnade han utan vidare anledning. Berntsson: Världens skönaste humor. Typ Jim Carrey aktig i sättet. Bra på att imitera lärare och målar våran rektor i exakt kopia :) Mig själv: Nog den personen jag umgås med mest... Vi är väldigt lika, mycket gemensamt. Allt han säger är liksom vettigt för mig :o Mig själv är underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Jag har inga kompisar...jag som ville skapa ett framtid med dig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hockeylaget. Men har massa kompisar på skolan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Klas: Han är rolig och har lärt mig många fusk som inte finns på fuska. Tobias: Ingen tycker om han men han är skita snäll och vi har en club. Mattias: Är inte med han så ofta men han är snäll och rolig. Kasper: Han är snäll och han vet hur man kan skaffa många legendariska pokemon. Emelia: Hon vet också hur man kan skaffa legendariska pokemon och är snäll och är bäst på alla ämnen i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Delar inte in dom, alla är trevliga på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Delar inte in mina vänner så egentligen, däremot så finns det väl en eller två som står mig närmare mig och förstår mig på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Skulle gissa på att vissa säger att de inte delar in i grupper för att dom e wanna be som alla andra eller att dom bara inte har en tillräckligt bra vän. Jag skulle säga att jag har 2 bästa vänner. Den ena kallar jag för rulle och vi har känt varandra i typ 13 år nu. Vi gör så mycket vi kan med varandra (inte ha sex som några nu trodde -.-' ). Den andra är en tjej som är en nästan exakt kopia på min personlighet och intressen. Det ända som i stort sätt skiljer oss åt är att hon är en sadistisk, ond kvinna på 19år som gillar att spöa ner mig när hon får chansen. Och med att spöa ner mig så menar jag inte som såna där patetiska typer som säger att deras flickvän e stark för att öka sina chanser till sex, utan hon slår verkligen ner mig hur jag än försöker -.-' Fast om hon känner att det börjar gå bra för mig så brukar hon ju oftast börja strypas, bitas eller bara sätta foten på skrevet och hota att om jag inte ger upp så kommer jag få extremt ont >_>'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Jag har min vän Ragnar som är 46 år och är bilförsäljare, är förövrigt pedofil och gillar långpromenader och mysiga hemmakvällar. Ibland blir han väldigt aggresiv och börjar kasta pennor och liknande föremål på mig :/ .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Låter klängigt med favoritkompis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.