ThaNooB Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Resistance: Fall of Man* Iaf så tyckte jag det var riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Kanske för att du är rädd. Det är ett grymt spel. Det är skitsvårt och det suger verkligen. >__> Okej, säg något som är "grymt" i det spelet? O_o du är bara dålig på det! det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Kanske för att du är rädd. Det är ett grymt spel. Det är skitsvårt och det suger verkligen. >__> Okej, säg något som är "grymt" i det spelet? O_o "Svårt"? Du dödar en fiende med 2 skott och sen så tappar han 6... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Kanske för att du är rädd. Det är ett grymt spel. Det är skitsvårt och det suger verkligen. >__> Okej, säg något som är "grymt" i det spelet? O_o "Svårt"? Du dödar en fiende med 2 skott och sen så tappar han 6... Mm, man skjuter typ av benen på dom och stampar sönder dom sen :PInte så svårt tycker jag. Golden compas Fast det fick jag.Men jag bytte in det samma dag mot cod4.Haha, Golden Compass har ju blivit ett av dom sämsta spelen nånsin + de sämsta film-licens spelet.Bra att du bytte de mot Cod 4 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Worms det gamla hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Resistance: Fall of Man är ju überdåligt, men kanske 2:an är något bättre, får se. ;)Jag håller med, det var ett av mina första spel men det är jävligt kul cooperative, och multiplay. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 far cry 2, otroligt enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Narnia prins caspian. det sög hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 FIFA 09 är det sämsta spelet jag någonsin spelat. //Megadeth HUR KAN DU TYCKA ATT DE ÄR SÄMST , DE ÄR JU BÄST Men de sämsta spelet ja har köpt är .. Faktiskt inget av alla mina spel på ps3 .. Alla är ju bra på ps3 iallafall mina . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Jag undrar om megadth har spelat tidigare fifa-spel så att han hatar dem alla eller om han bara hatar fifa 09? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jag tycker faktiskt att inga av mina spel som jag äger är så värst dåliga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern12 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) fake spelet pokemon chaos blac för gba :angry: Redigerat 11 Juni 2009 av Jokern12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.