Megaman67 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) Hejsan, vad skulle ni vilja ha i Julklapp när Julafton kommer? Jag skulle vilja ha Guitar Hero 3 med trådlös Gittar till mitt wii eller Spyro The Eternal Night till mitt Wii. Eller så ska jag önska mig ett Xbox 360 med Lego Star Wars: The Original Trilogy och Spider-man 3. Jag vill även ha Pengar minst 500 kronor så jag kan köpa Wario Land: The Shake Dimension. Och en choladask vore bra att få. Off-topic: om jag spammade får ni gärna anmäla det här inlägget så ska jag bättra på mig. :D Redigerat 22 November 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag önskar Rock Band, nya Street Hockey inlines och Far Cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Mirror's edge och left 4 dead och osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag föredrar pengar. För om nån annan köper nånting så blir man bara missnöjd. :P Så ja, pengar blir det för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Hmmm... jag vet inte... men jag vill gärna ha en choklad-ask från Panda (Säljs i Finland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 PENGARRROLAIKTYPCASSHOOO$$$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 En El Gitarr, pengar och Guitar hero 4 till 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Tjaa, moppe är väl det jag vill ha mest av allt. Men mina street hockey benskydd har blivit jävligt slitna,stoppningen sticker ut och dessutom är dom väldigt små nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 en ponny och fred på jorden. :)I hate you... You stole my wish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Vill gärna ha en ny mobil...Den jag har nu är snart 2 år gammal och räcker knappt till all musik jag vill ha på den.. Och pengar förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ett par Lacoste skor kanske.. Och en ny telefon skulle vara bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 GH 4 är de enda jag kommit fram till hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.