Jolt Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 the Simpsons säsong 11 och gh4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 (redigerat) Ett spelbart trum-setOch oftast är trum-set ospelbara.. @topic: MEN EAHENA DOCTOR! Sno inte min sak, det är exact vad jag önskat hela tiden.. De är ospelbara om de är trasiga. :) OnT: Ingenting alls, har fått så mycket under året att jag inte har hjärta till att kräva ännu en present från mina föräldrar. Kommer nog antagligen få en chokladask och lite pengar dock. [EDIT]: typo på 'få' Redigerat 3 November 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Pengar och xbox 360 med gta 4 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Ett spelbart trum-set Och oftast är trum-set ospelbara.. @topic: MEN EAHENA DOCTOR! Sno inte min sak, det är exact vad jag önskat hela tiden.. De är ospelbara om de är trasiga. :) Ja och oftast så köper man ett trumset som är sönder för 8000kr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Ett spelbart trum-set Och oftast är trum-set ospelbara.. @topic: MEN EAHENA DOCTOR! Sno inte min sak, det är exact vad jag önskat hela tiden.. De är ospelbara om de är trasiga. :) OnT: Ingenting alls, har fått så mycket under året att jag inte har hjärta till att kräva ännu en present från mina föräldrar. Kommer nog antagligen får en chokladask och lite pengar dock. Synd att det inte finns fler som dig, dagens ungar är så j*vla bortskämda. Ja och oftast så köper man ett trumset som är sönder för 8000kr..Och den slutsatsen drar du av att en användares kompis (eller något sådant) här på fuska.se köpte ett trumset som var mycket gammalt och ospelbart för 8000kr? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Jag vill ha cash. Sen kan jag väll ta emot små söta julklappar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 the Simpsons säsong 11 och gh4.jag fick simpsons säsong 11 för typ några dagar sen... :P väldigt bra är den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Något under 600 duger. Brukar ändå aldrig önska mig något. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 det avslöjar jag i december, då jag ännu inte är speciellt säker på vad jag vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 En egen Dator (Jag använder mammas/pappas) och En Förstärkare till stereon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 G15 tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 ett wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.