Hoppa till innehåll

Ditt Mål?


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def?

Japp, de får man.

Soft, men jag orkar ändå inte dra 99 str med d scimmy... Och inte skaffa rune defender heller... iron tog mig 1.5h att skaffa, och steel 1h

Saradomin sword är bäst att träna str med i hela spelet, inte saradomin god sword. Kostar inte ens nästan like mycket, slår lika snabbt som whip, och man kan träna str med den.

 

Jo, men har den inte ganska lika stats som d scimmy? Därför föredrar många att ta det med dscimmy och dfs osv. ~

 

Saradomin sword är precis lika starkt och snabb som whip, därför köper många som har den för att träna str.

 

Viruz: Varför vill du se min hiscore? >.>

 

Skulle vilja se :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag brukar ha på mig nu är: torso, bgs, bandos tassets, amulet of fury, dragon boots, fletching cape, helm of neitiznot, berserker ring.

 

Mitt nya mål är att byta ut torso med bandos chestplate, bgs med ags och fletching cape med fire cape.

Redigerat av Bakar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har tagit en paus från min "main" (hypno192) och ska fixa mina stats på min pure.

Ska snart göra den till member och fixa 70str, 80 range. Är nu på 53str och 40 range, 40atk och 1 def.

Då kan du ju passa på att berätta för mig vad du heter på den gubbe oxå :P därför du itne varit inne på ett tag kanske?? xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har tagit en paus från min "main" (hypno192) och ska fixa mina stats på min pure.

Ska snart göra den till member och fixa 70str, 80 range. Är nu på 53str och 40 range, 40atk och 1 def.

Då kan du ju passa på att berätta för mig vad du heter på den gubbe oxå :P därför du itne varit inne på ett tag kanske?? xD

 

Jag har typ addat dig för typ 1 vecka sedan, :P

Ser dig aldrig online ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def?

Japp, de får man.

Soft, men jag orkar ändå inte dra 99 str med d scimmy... Och inte skaffa rune defender heller... iron tog mig 1.5h att skaffa, och steel 1h

Saradomin sword är bäst att träna str med i hela spelet, inte saradomin god sword. Kostar inte ens nästan like mycket, slår lika snabbt som whip, och man kan träna str med den.

 

Jo, men har den inte ganska lika stats som d scimmy? Därför föredrar många att ta det med dscimmy och dfs osv. ~

 

Saradomin sword är precis lika starkt och snabb som whip, därför köper många som har den för att träna str.

 

 

Viruz: Varför vill du se min hiscore? >.>

 

Jag föredrar ändå full bandos, dfs, dboots, firecape, fury, berserker ring, neit och d scimmy över samma fast med Sara sword.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett dilemma!

 

Jag har atm:

 

69 Attack

70 Strength

50 Defence

 

Jag levlar upp till 70 Attack nu, ca 30K xp kvar.

 

När jag har 70 Attack tänkte jag dra Strength till 80.

Men, det stora problemet är att jag gått ifrån Hobgoblins nu, eftersom de bara har 29 hp (d.v.s 2 hits så är de döda).

Jag har hittat mycket bättre monster nu. De har lika dålig def som hobs, men många fler hp (60/70).

Problemet är bara att de skadar en, till skillnad från hobs. Så jag får springa och hämta mat varje halvtimme ungefär. Vilket inte skyndar på levelingen. Det är ganska långt till banken också.

 

Ska jag dra 60 Def innan 80 Strength, är mitt dilemma!?

 

f2p btw

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett dilemma!

 

Jag har atm:

 

69 Attack

70 Strength

50 Defence

 

Jag levlar upp till 70 Attack nu, ca 30K xp kvar.

 

När jag har 70 Attack tänkte jag dra Strength till 80.

Men, det stora problemet är att jag gått ifrån Hobgoblins nu, eftersom de bara har 29 hp (d.v.s 2 hits så är de döda).

Jag har hittat mycket bättre monster nu. De har lika dålig def som hobs, men många fler hp (60/70).

Problemet är bara att de skadar en, till skillnad från hobs. Så jag får springa och hämta mat varje halvtimme ungefär. Vilket inte skyndar på levelingen. Det är ganska långt till banken också.

 

Ska jag dra 60 Def innan 80 Strength, är mitt dilemma!?

 

f2p btw

Jag skulle dra 60 def, def e viktigt som fan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

omg 3:e gången jag dör när jag försöker få fire cape dör alltid när jag kommer till jad, glömmer ändra prayer hela tiden :(

 

Har iallafall lyckats skaffa mig bandos chestplate.

 

Jag har 11m kvar, ska antingen köpa sgs eller ags när jag har råd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...