Viruz256 Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Håller på att skaffar pengar till Sgs jsut nu, lär väl ta nån månad att få 60M, men dete det helt klart värt:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Håller på att skaffar pengar till Sgs jsut nu, lär väl ta nån månad att få 60M, men dete det helt klart värt:PBättre att bara skaffa en enchanted excalibur, mycket mer värt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 50 attack (ja, jag är sämst) 1 m cash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Håller på att skaffar pengar till Sgs jsut nu, lär väl ta nån månad att få 60M, men dete det helt klart värt:PBättre att bara skaffa en enchanted excalibur, mycket mer värt. Och vad gör den då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 70 att Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Håller på att skaffar pengar till Sgs jsut nu, lär väl ta nån månad att få 60M, men dete det helt klart värt:P Bättre att bara skaffa en enchanted excalibur, mycket mer värt. Och vad gör den då?? Fyller på 20hp, +10 def. Den ger defence istället för prayer som SGS gör. Mycket mer värt att skaffa, tro mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Håller på att skaffar pengar till Sgs jsut nu, lär väl ta nån månad att få 60M, men dete det helt klart värt:P Bättre att bara skaffa en enchanted excalibur, mycket mer värt. Och vad gör den då?? Fyller på 20hp, +10 def. Den ger defence istället för prayer som SGS gör. Mycket mer värt att skaffa, tro mig :P Och den skadar lika mycket, är lika snygg, och lika ovanlig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Lol, snygg och ovanligt, värt att betala 60+M för de? Man använder whip + rune defender för att döda ist, och så har man enchanted excalibur i invent för att använda spec med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def?Japp, de får man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def?Japp, de får man. Soft, men jag orkar ändå inte dra 99 str med d scimmy... Och inte skaffa rune defender heller... iron tog mig 1.5h att skaffa, och steel 1h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 (redigerat) Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def? Japp, de får man. Soft, men jag orkar ändå inte dra 99 str med d scimmy... Och inte skaffa rune defender heller... iron tog mig 1.5h att skaffa, och steel 1h Saradomin sword är bäst att träna str med i hela spelet, inte saradomin god sword. Kostar inte ens nästan like mycket, slår lika snabbt som whip, och man kan träna str med den. Redigerat 16 Augusti 2009 av Water Melon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg