Viruz256 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def? Japp, de får man. Soft, men jag orkar ändå inte dra 99 str med d scimmy... Och inte skaffa rune defender heller... iron tog mig 1.5h att skaffa, och steel 1h Saradomin sword är bäst att träna str med i hela spelet, inte saradomin god sword. Kostar inte ens nästan like mycket, slår lika snabbt som whip, och man kan träna str med den. Jo, men har den inte ganska lika stats som d scimmy? Därför föredrar många att ta det med dscimmy och dfs osv. ~ Saradomin sword är precis lika starkt och snabb som whip, därför köper många som har den för att träna str. Viruz: Varför vill du se min hiscore? >.> Skulle vilja se :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WutsUp Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Mitt mål är att kunna komma tillbaka och börja spela RS igen, har inte spelat mycket sen i Maj.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 (redigerat) Det jag brukar ha på mig nu är: torso, bgs, bandos tassets, amulet of fury, dragon boots, fletching cape, helm of neitiznot, berserker ring. Mitt nya mål är att byta ut torso med bandos chestplate, bgs med ags och fletching cape med fire cape. Redigerat 18 Augusti 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Jag har tagit en paus från min "main" (hypno192) och ska fixa mina stats på min pure. Ska snart göra den till member och fixa 70str, 80 range. Är nu på 53str och 40 range, 40atk och 1 def. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Jag har tagit en paus från min "main" (hypno192) och ska fixa mina stats på min pure. Ska snart göra den till member och fixa 70str, 80 range. Är nu på 53str och 40 range, 40atk och 1 def. Då kan du ju passa på att berätta för mig vad du heter på den gubbe oxå :P därför du itne varit inne på ett tag kanske?? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Jag har tagit en paus från min "main" (hypno192) och ska fixa mina stats på min pure. Ska snart göra den till member och fixa 70str, 80 range. Är nu på 53str och 40 range, 40atk och 1 def. Då kan du ju passa på att berätta för mig vad du heter på den gubbe oxå :P därför du itne varit inne på ett tag kanske?? xD Jag har typ addat dig för typ 1 vecka sedan, :PSer dig aldrig online ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def? Japp, de får man. Soft, men jag orkar ändå inte dra 99 str med d scimmy... Och inte skaffa rune defender heller... iron tog mig 1.5h att skaffa, och steel 1h Saradomin sword är bäst att träna str med i hela spelet, inte saradomin god sword. Kostar inte ens nästan like mycket, slår lika snabbt som whip, och man kan träna str med den. Jo, men har den inte ganska lika stats som d scimmy? Därför föredrar många att ta det med dscimmy och dfs osv. ~ Saradomin sword är precis lika starkt och snabb som whip, därför köper många som har den för att träna str. Viruz: Varför vill du se min hiscore? >.> Jag föredrar ändå full bandos, dfs, dboots, firecape, fury, berserker ring, neit och d scimmy över samma fast med Sara sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 (redigerat) Jag har ett dilemma! Jag har atm: 69 Attack 70 Strength 50 Defence Jag levlar upp till 70 Attack nu, ca 30K xp kvar. När jag har 70 Attack tänkte jag dra Strength till 80. Men, det stora problemet är att jag gått ifrån Hobgoblins nu, eftersom de bara har 29 hp (d.v.s 2 hits så är de döda). Jag har hittat mycket bättre monster nu. De har lika dålig def som hobs, men många fler hp (60/70). Problemet är bara att de skadar en, till skillnad från hobs. Så jag får springa och hämta mat varje halvtimme ungefär. Vilket inte skyndar på levelingen. Det är ganska långt till banken också. Ska jag dra 60 Def innan 80 Strength, är mitt dilemma!? f2p btw Redigerat 23 Augusti 2009 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Mitt mål på Heart3d e...hmmm...62 mage??63 HunteR??uhmmm..eller kanske...61 range :huh:. ??..vet inte kan inte bestämma mig :o eller kanske 40 agility eller kanske 53 thiev..har Besluts Ångest :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Mitt mål just nu är att få 99 woodcutting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Jag har ett dilemma! Jag har atm: 69 Attack 70 Strength 50 Defence Jag levlar upp till 70 Attack nu, ca 30K xp kvar. När jag har 70 Attack tänkte jag dra Strength till 80. Men, det stora problemet är att jag gått ifrån Hobgoblins nu, eftersom de bara har 29 hp (d.v.s 2 hits så är de döda). Jag har hittat mycket bättre monster nu. De har lika dålig def som hobs, men många fler hp (60/70). Problemet är bara att de skadar en, till skillnad från hobs. Så jag får springa och hämta mat varje halvtimme ungefär. Vilket inte skyndar på levelingen. Det är ganska långt till banken också. Ska jag dra 60 Def innan 80 Strength, är mitt dilemma!? f2p btw Jag skulle dra 60 def, def e viktigt som fan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 omg 3:e gången jag dör när jag försöker få fire cape dör alltid när jag kommer till jad, glömmer ändra prayer hela tiden :( Har iallafall lyckats skaffa mig bandos chestplate. Jag har 11m kvar, ska antingen köpa sgs eller ags när jag har råd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg