Rammus Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Jo men jag har haft kontot lite över 2 år, det är nog läge att man maxar sin combat. Både fishing och mining tar ju inte heller så lång tid, kanske 3 månader max? 2 år, jag har hafft mitt 4 år (spelat kanske 2) och har ingen 99 O.o högsta jag har är 67 WC Raptomex satsar ju på Runescape...;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 40 Mining, med mitt nya acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 botta 99 fletching Att botta 99 fishing gick nästan, kom till 80 sen orkade jag inte vänta mer så bytte skill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Håller på med 54 smithing för Defender of Varrock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Ska köra lite dungeoneering, ska försöka fixa 200k tokens för Cls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Ska köra lite dungeoneering, ska försöka fixa 200k tokens för Cls.Lycka till, så som du spelar kommer det ta 3 år :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Ska köra lite dungeoneering, ska försöka fixa 200k tokens för Cls.Lycka till, så som du spelar kommer det ta 3 år :P Nejdå, tar väl någon vecka att fixa 200k tokens.Eller så växlar jag in dem för en rapier istället som tydligen ska vara det bästa vapnet för tillfället för slayer tasks. Har dock inga att spela med så det tar nog lite längre än ett par veckor. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 Ska köra lite dungeoneering, ska försöka fixa 200k tokens för Cls. Lycka till, så som du spelar kommer det ta 3 år :P Nejdå, tar väl någon vecka att fixa 200k tokens.Eller så växlar jag in dem för en rapier istället som tydligen ska vara det bästa vapnet för tillfället för slayer tasks. Har dock inga att spela med så det tar nog lite längre än ett par veckor. :P tja, om du inte hade varit så dålig så hade jag gärna spelat med dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2010 (redigerat) Ska köra lite dungeoneering, ska försöka fixa 200k tokens för Cls. Lycka till, så som du spelar kommer det ta 3 år :P Nejdå, tar väl någon vecka att fixa 200k tokens. Eller så växlar jag in dem för en rapier istället som tydligen ska vara det bästa vapnet för tillfället för slayer tasks. Har dock inga att spela med så det tar nog lite längre än ett par veckor. :P tja, om du inte hade varit så dålig så hade jag gärna spelat med dig :) Var ju noob på dungeoneering när vi spelade. :PAja, tror inte att jag kommer lyckas fixa 200k tokens, hade glömt bort att det finns dörrar som kräver 99+ runecrafting och andra skills för att öppna - Vilket jag inte har... Och snart så börjar skolan och kommer knappt kunna spela heller, så jag har inte direkt några mål, gör det jag känner för just nu. Redigerat 3 Augusti 2010 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Tror det får bli 99 Magic, är 87 just nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Raptomex satsar ju på Runescape...;DÄckligt..... :sorcerer: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 ska göra 400 chocolate cakes, im in it for the money! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg