Hoppa till innehåll

Barack Obama, Den Nya Presidenten Av Amerika!


Gäst wAcko

Rekommendera inlägg

Bra att han vann, McCain skulle nog varit det sämsta USA kunde göra. Hoppas han sitter 8 år och blir avbytt av Al Gore eller någon :)

Al Gore, världens största hycklare?

 

Hoppas inte att du tänker på alla störande "skandaler" som folk hänger upp sig på hela tiden. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Bra att han vann, McCain skulle nog varit det sämsta USA kunde göra. Hoppas han sitter 8 år och blir avbytt av Al Gore eller någon :)

Al Gore, världens största hycklare?

 

Hoppas inte att du tänker på alla störande "skandaler" som folk hänger upp sig på hela tiden. :/

 

Tycker inte att en hycklare som kommit med felaktig fakta ett flertal gånger och predrikar om att man t.ex. inte ska använda mycket el och liknande när han själv använder 3 gånger så mycket än en vanlig amerikan förtjänar att bli president. Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som påstått något annat?

Ja, ett par stycken.

För det första är han inte vår president, utan bara USAs

Jag chansar på att du talade om vad jag skrev och jag håller fast vid att han knäcker bush. jag sa inte att han är president än -.-
Nope, det var inte riktat åt dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra att han vann, McCain skulle nog varit det sämsta USA kunde göra. Hoppas han sitter 8 år och blir avbytt av Al Gore eller någon :)

Al Gore, världens största hycklare?

 

Hoppas inte att du tänker på alla störande "skandaler" som folk hänger upp sig på hela tiden. :/

 

Tycker inte att en hycklare som kommit med felaktig fakta ett flertal gånger och predrikar om att man t.ex. inte ska använda mycket el och liknande när han själv använder 3 gånger så mycket än en vanlig amerikan förtjänar att bli president.

 

Ubuntu du kommer inte tro på mig men här kommer det iaf...jaaa....jaaa..jag håller med dig :o

 

Största missen tycker jag var hans j*vla miljöskandalsfilm, va den nu hette, hur mycket lögner och överdrifter som helst.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad bra. Barack osama obama är vår nya president. Och det roliga är att han är svart hyad som är också bra. Då blir det mindre rasism i världen och ingen mer värdelöst krig. Obama är från kenya och sudan.

Han är inte våran president :_

 

Jag var inte så insatt i detta val, jag var hemma och spelade dator när dom höll på med valet i skolan.

Men höll på McCain :P Vet inte ens vad han heter. ;)

 

Ni som säger att rasister komma döda han? Varför tror ni det? Han är inte precis den enda mörkhyade gubben i U.S.A.

första svarta presidenten, rasisterna kommer inte kunna släppa det....

 

Okej, har du typ, nån fakta på det? Eller skriver du bara det som dyker upp i huvudet eller?

:_

 

That was so Epic..

Redigerat av Vixxec
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grejen är att Obama inte kommer kunna få USA och gå ut ur Irak, det är svårt och tänka på det.

USA lovade ju alltid att de skulle gå ut för att kriget var slut, men alltid var det så att, ''Vi måste fortsätta kampen mot terrorismen''.

 

Terrorism går inte och bekämpa, vi kan liksom inte hitta sista terroristen i en grotta och pang skjuter vi den så är allt bra igen, för så funkar det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår natt (svensk tid) klargjordes det att Barack är den nya presidenten.

CONGRATIOLATIONS!

säger jag.

 

Segertalet

 

Vad tycks?

Jag trodde på Barack Obama från början. Han är ung och är väldigt smart. Han kommer styra amerika väldigt bra. Han sa också att han skulle stoppa kriget i Irak, då det aldrig mer skulle bli krig där.

 

Men i slutändan tror jag dessa rasistiska amerikaner kommer döda Obama.

 

//Megadeth

 

 

han skulle ta bort männen från irak ja MEN hans ena villkor var att han skulle skicka dit mer män till afghanistan och fortsätta kriget där, så det förstörde mycket av det att han skulle stoppa kriget

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...