Hoppa till innehåll

Invandring.

fishmaster

Rekommendera inlägg

Här finns det 11 videor på upplopp runt om i Europa, utan alla j*vla muslimer som invaderat europa så skulle dessa aldrig inträffat.

http://www.sdkuriren.se/blog/index.php/kar...er_samma_scener

<_<

Ajaj, måste vara källkritisk, alla videos är säkert iscensatta av rasister som vill sprida propaganda!!

x_x

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Här finns det 11 videor på upplopp runt om i Europa, utan alla j*vla muslimer som invaderat europa så skulle dessa aldrig inträffat.

<_<

Jamaica? konstigt att det inte är stabilt, finns det något svart land där det är stabilt? nej. (OMG RASIST)

Vet du varför många "svarta" länder inte är så stabila? Nej, det gör du såklart inte.

En av de absolut största anledningarna till att (till exempel) afrika går dåligt är på grund av Europa och USA.

1. Kolonialismen. Européer "upptäckte" afrika, förslavade urinvånarna och tog deras naturresurser. När man sedan tröttnade under senare delen av 1900-talet så tog man så mycket som möjligt och lämnade sedan landet vind för våg. Kvar satt miljoner av före-detta slavar och andra klassens invånare. Inget vidare bra recept att bygga ett land på.

2. Jordbruk. Europa och USA slår ut lokala bönder, vilket leder till ökad fattigdom.

3. Utnyttjande. Västvärlden utnyttjar de fattigare länderna på både arbetskraft och naturresurser.

<_<

Ajaj, måste vara källkritisk, alla videos är säkert iscensatta av rasister som vill sprida propaganda!!

x_x

Nja, men det är kul (eller ja...egentligen inte..) hur ni endast vill se till den negativa bilden av islam/araber och få alla att framstå som onda. En minoritet, så liten att den är obetydlig ägnar sig åt extremitism, medans en överväldigande majoritet av muslimer/araber/invandrare fördömer våldshandlingar.

Att sedan vita utför terroristdåd och startar upplopp är ni naturligtvis inte intresserade av, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Nja, men det är kul (eller ja...egentligen inte..) hur ni endast vill se till den negativa bilden av islam/araber och få alla att framstå som onda. En minoritet, så liten att den är obetydlig ägnar sig åt extremitism, medans en överväldigande majoritet av muslimer/araber/invandrare fördömer våldshandlingar.

Jag är en sådan som inte ignorerar faktum.

Varför skulle jag bara vilja se den negativa bilden? Det handlar inte om att hålla/skapa ett hat mot ett folk, det handlar om att peka ut hur det faktiskt är. Att vifta runt med solidaritetsflaggor och att rösta på socialdemokraterna förändrar inte det faktum att utlänningar utför fler brott än svenskar om man kollar på procentuella nummer.

Så om ingenting förändras lär man undra hur länge till vi ska hålla på, tills vi helt enkelt kommer till the Point of no Return?

Att sedan vita utför terroristdåd och startar upplopp är ni naturligtvis inte intresserade av, eller hur?

Jo då. Men sen kan vi ju kolla på överrepresentation inom sådant också.

Japp, Islam igen!

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MEN kan du läsa jag skriver?

Araber har 'snott' mycket mer folk från Afrika än vad vita har, sen var det de JUDISKA familjerna Rothchild och Rockfeller som kontrollerade slav handeln, samma sak med diamant handeln...allt ägs av judiska familjer.

Varför tror du boer kriget startade?

Boerna hittade ENORMA mängder diamant och guld, såklart ville britterna (de högre makterna inom imperiet) lägga beslag på detta.

Dom använde sig först av invandring och av "minoritetens rätt"...sen satte dom boerna i koncentrationsläger där 50% av alla boer barn dog.

Boerna bosatte sig där det inte fanns några svarta alls nästan, de hade också kommit överens med "lokalbefolkningen".

Det är bara att googla på Rockafeller osv, sen kan man läsa väldigt mycket här.

http://www.scribd.com/doc/2450586/Jewish-S...m-Dr-David-Duke

Redigerat av Stahlhelm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

, sen var det de JUDISKA familjerna Rothchild och Rockfeller som kontrollerade slav handeln, samma sak med diamant handeln...allt ägs av judiska familjer.

Rockefeller kom från en släkt med judisk bakgrund. Dock så var han praktiserande kristen. Inget jag har kunnat hitta tyder på att det var Rockefeller och Rotshchild som drev slavhandeln. Dock visar mycket på att de var filantroper båda två.

Observera dock att majoriteten av slavarna gick antingen till plantager i Södra USA, eller till europa. Rockefeller arbetade inom olja och i norra USA. Rothchild var bankir.

Varför tror du boer kriget startade?

Boerna hittade ENORMA mängder diamant och guld, såklart ville britterna (de högre makterna inom imperiet) lägga beslag på detta.

Dom använde sig först av invandring och av "minoritetens rätt"...sen satte dom boerna i koncentrationsläger där 50% av alla boer barn dog.

Boerna bosatte sig där det inte fanns några svarta alls nästan, de hade också kommit överens med "lokalbefolkningen".

Och nej. Att boerna skulle ha kommit till Sydafrika innan det fanns många svarta där är lika sant som att Trinidad och Tobago är världens största land. Holländarna kom dit, tyckte att dom ägde marken och förslavade eller dödade ursprungsbefolkningen. För övrigt kan det nämnas att de första människorna kom till Sydafrika för två miljoner år sedan.

Det faktum att britterna satte boer i koncentrationsläger kanske visar på att alla vita inte är så snälla?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom kom inte alls dit och dödade folk, vart har du läst något sådant?

Dom kom överens med dom som väl levde där!

Jaså, tror du att det skulle stå på Wikipedia att" ROCKFELLER KONTROLLERADE ALL SLAVHANDEL"...får läsa på andra sidor.

Såg ni på debatt i SVT 21/5 ?

väldigt intressant, här har vi 2 främlingar som bestämmer hur många och vilka människor vi skall ta in.

Vad tyckte ni? av det ni såg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är den bilden du målar fram.

Så jag ljuger? Allt jag sagt om överrepresentation är falskt?

Upplys mig tack.

Jag förstår ärligt talat inte vart du fick för dig att jag tror att alla utlänningar är 'våldsbrottslingar'?

Är det så oaccepterat idag att tala om vad som verkligen händer, för att det handlar om olika folk? Direkt är det rasism och hur man hoppat till slutsatser om att "alla" är det och en massa annat löjligt tjafs.

Så här är det. Det går knappt att säga emot.

Invandringen till Sverige är större än till något annat Européiskt land, när man kollar mot total befolkningsmängd är antalet sinnessjukt.

Invandringen ökar varje år, en trend som hållit i sig rätt länge nu.

Invandringen kostar skattebetalarna enorma mängder pengar.

Dessa pengar kommer inte tillbaka i samma takt som de förloras. (Om man får tro på tidigare nummer, 250-260 miljarder.)

Den som försöker låtsas att skatten från invandrare betalar tillbaka allt detta ljuger för sig själv.

Utlänningar är överrepresenterade inom våldtäkt, rån, misshandel, listan fortsätter. Detta har tillochmed fått visats i TV

ett par gånger.

Upp till 4.5 gånger vanligare med utländska våldtäktsmän än svenska.

Högre arbetslöshet bland utländska grupper.

Isolation i vissa områden.

En enorm andel av personrån är mot svenskar, av utlänningar.

Och folk försöker låtsas att invandring är generellt bra för oss?

Är det värt det? Att försöka hjälpa folk är en sak, att dölja det verkliga antalet flyktingar är ren korruption för att fortsätta med detta ... förfall av realistiskt tänkande.

Visst, rädda flyktingar. ta in lika många invandrare som andra länder. Sluta dölja brottsstatistik som kan avgöra om folk vill stödja denna korruption.

Jag har hört att etnicitet inte spelar någon roll när man kollar på brott, hur tänker man då, undrar jag?

När våran invandringspolitik, med följande massinvandring skapar själva problemen?

Är det värt en sådan enorm ökning av grova brott och våldtäkter för att kunna säga att vi tar mest ansvar i flyktingfrågan medans regeringen öppet ljuger för befolkningen?

Varför är det fel av mig att nämna etnicitet när det är en överrepresentation?

Ekonomiska förfallet till följd har redan börjat...

Det märks på minskad mängd kapital till kommuner.

Det märks på minskad mängd kapital till skolor.

Det märks på minskad mängd kapital till sjukvård.

Det märks på minskad mängd kapital till äldrevård.

Det märks på minskad mängd kapital till utbyggnad.

Allt för att betala för att ta mer ansvar än något annat land, något som invånarna får betala för utan att få veta varken hur mycket eller varför. Utan att ens få veta hur stor deras uppoffring är.

Det är ett intressant val.

Vara "omänskliga" och minska invandringen, eller skicka landet i förfall.

Regeringens val, och gissa åt vilket håll de lutar?

Jag fruktar ärligt talat för landets framtid.

Jag kan se hur man i framtiden läser om Sverige, landet som gick under för att vi försökte vara så gulliga och humana mot varenda en av jordens 6 miljarder människor.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom kom inte alls dit och dödade folk, vart har du läst något sådant?

Dom kom överens med dom som väl levde där!

Jaså, tror du att det skulle stå på Wikipedia att" ROCKFELLER KONTROLLERADE ALL SLAVHANDEL"...får läsa på andra sidor.

"Boerna ville ha de svartas land och tämligen omgående kom de i konflikt med landets urinvånare. Till en början var de svarta villiga att dela med sig av jorden, som de ansåg vara allmän egendom. Men boerna tänkte annorlunda. De ville ha ensamrätt till stora områden och trängde undan de svarta, vilka då naturligtvis gjorde motstånd. Från början lagstadgades om straff för dem, som misshandlade urbefolkningen. Men så småningom förlorade Kompaniet kontrollen över nybyggarna. Boerna tvingade de svarta till slavtjänst och lade beslag på deras boskap. Svarta som satte sig till motvärn blev dödade."- Jan-Gunnar Rosenblad/Gundel Söderholm. Stockholms universitet.

Och eftersom jag uppenbarligen inte hittar det, men du gör så kanske du kunde länka till några sidor där det står att Rockefeller kontrollerade slavhandeln?

Edit: Fishmaster får vänta. Hinner inte svara nu.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sa ju att det bara var och googla så skulle man få upp sidor som sa att Rockefeller styrde Slavhandeln. Jag hittar dom då inte, men eftersom du säger att man genom google så kan du väll länka till dessa sidor?

Jag antar att det är den här du menar?

http://en.wikipedia.org/wiki/White_Guilt:_...ivil_Rights_Era

Fishmaster får vänta lite till. Du skriver mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, har den på min dator...finns det något sätt att ladda upp den här?

Hittade en intressant sak på Frianyheter

"116 asylsökande från Iran och Somalia, som fått avslag på sin asylansökan, kostar de danska skattebetalarna 29 miljoner kronor årligen. Omvandlat till svenska kronor så blir det mer än 40 miljoner. En enda asylsökande kostar alltså 350 000 svenska kronor per år."

Detta är bara de sökande, har för mig att vi tar in 87% av alla som söker hit..vilket borde ligga runt 100.000 ...ta det x350.000 KR. blir fett med cash bruschaan!

Redigerat av Stahlhelm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...