Hoppa till innehåll

Invandring.

fishmaster

Rekommendera inlägg

Hemskt, tycker vi borde köra en rensning och skicka tillbaka alla illegala invandrare, vilket det finns många av speciellt i malmö.

Så du tycker att vi ska skicka tillbaka dem till en ganska så säker död? De är troligen illegala eftersom de var desperata av att fly sitt hemland. Något borde göras men jag tror inte att lösningen är att skicka hem dem.

varför inte? inte vårt fel att dem flyttar hit illegalt, skicka hem skiten bara

De är desperata att fly deras hemland. Vill du verkligen skicka folk till sin död bara eftersom de inte var födda i Sverige?

inte direkt, men varför ska alla j*vlar hit? kan dem inte sticka någon annanstans? sverige kan väl inte vara det ända landet där det inte är krig?

Sverige är ett bra land. Många invandrare får asyl när dom kommer till Sverige, många får även jobb.

Men alla länder behöver invandring. Frankrike hade förbjudit invandring, men folkmängden i Frankrike minskade hastigt under den tiden, så dom var tvungna att ta in invandrare igen. Ett land kommer dö ut, utan invandring.

Jag har inget emot invandring så länge det sker inom en måttlig mängd varje år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vilket man inte kan säga om Sverige. Nu får andra länder ta ansvar för i h*lvete!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilket man inte kan säga om Sverige. Nu får andra länder ta ansvar för i h*lvete!

Det gör dom, men Sverige har tydligen bestämt sig för att vi ska ta mkt mer än resten av europa, varför har jag inte en anning om :S

Men skulle vi sluta ta emot så mkt invandrare som vi gör idag så skulle det ju faktiskt sätta en del press på andra länder som faktiskt orsakar en dela av dom stora landsflyktingarana, som frankrike och Storbrittanien (snackar nu alltså bara om Eu länderna).

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar invandare som kaxxar och tror att dom är tuffa b-ball grabbar, vi bjuder in dom, ger dom jobb, tak över huvudet, tacket är att bli kallad svenne jävel och rasist?

Jag vet exakt varför dem väljer sverige för att dem tror man kan få pengar av staten ! '

Och sen behöver dem göra en rensning i rosengård !

Sen e Irak ungarna så j*vla kaxiga när de kmr hit . Tex när en ny kille börja i vår klass : jag sa : Hej ! Han sa : Mukar du ?

Amo*

Du gör dig bara till åtlöje. ;)

Du tror då att det bara är "invandrare" som har sådant beteende?

Vad är det som skiljer invandrare som säger "svenne jävel" och en svensk som säger "blatte" ?

Det låter som om att du säger emot dig bara....

IceMage*

Väljer Sverige för att få pengar av staten? Idioti. Invandrare kommer till Sverige för att många får stanna i Sverige, invandrare söker ett bättre liv. Sverige, ger dom ett bättre liv än vad dom har. Dom kan börja studera i Sverige, skaffa jobb och försörja sig och sin familj.

Rensning i Rosengård? *Dunkar huvudet i väggen och försöker förstå vad 11 åringen precis skrivit*

En rensning av vad? Och om du svarar det jag tror du kommer svar,a så hoppar jag upp och daskar mig i rumpan och kallar mig Sven.

Den sista raden du skrev tror jag är "rent" skitsnack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud Raptomex, ja jag vet att det inte bara är invandrare som kaxxar. Det jag menar är att dom utan anledning kan attackera en eller ringa in en och skrika "j*vla svenne jävel" "rasist", osv.

Har råkat ut för det själv och skrattar bara åt dom, det jag menar är att om dom nu är invandrare i VÅRAT land så borde dom åtminstånde visa lite tacksamhet.

Och på vilket sätt gör jag mig till åtlöje?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud Raptomex, ja jag vet att det inte bara är invandrare som kaxxar. Det jag menar är att dom utan anledning kan attackera en eller ringa in en och skrika "j*vla svenne jävel" "rasist", osv.

Har råkat ut för det själv och skrattar bara åt dom, det jag menar är att om dom nu är invandrare i VÅRAT land så borde dom åtminstånde visa lite tacksamhet.

....Okej. *Långt "o"*

Du skriver fortfarande exempel som är detsamma.

Svenskar skriker ju "j*vla blatte" till dom. Det är samma sak, men du har det bara lite svårt att inse det.. :huh:

Det är inte alla invandrare som är så, det finns dom som anser sig vara coola, likadant med oss svenskar.

Det finns svenskar som vill vara coola, detsamma med invandrare. Du har väl bara fått oturen att råkat ut för dom som vill vara coola. Men bara för att vissa är så, betyder det inte att alla är så. :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och Storbrittanien

Tar inte Storbrittanien (iallafall England) emot nästan lika många flyktingar som Sverige?

Inte om man jämför mängen mässniskor som bor i Storbritanien. Men det är ju svårt att säga vi har mer plats, men om vi tar in för mycket blir det svårt att få invandrarna att smälta in i vårat samhälle vilket skapar problem för både svenskar och invandrare.

För övrig är England en del av Storbritanien, ungefär som att man pratar om Gotland, England är bara namnet på ett större område som nu också används när man pratar om nationen Storbritanien.

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hemskt, tycker vi borde köra en rensning och skicka tillbaka alla illegala invandrare, vilket det finns många av speciellt i malmö.

aa men vrf sätter man alla invandrare i nedre delen av sverige? sätt dom uppe i lappland! där finns det endå inte så mkt folk så är det kalt där också vilket dom som kommer från irak inte gillar.

för dom flesta invandarna som kommer till sverige har hört från släktingar som har kommit till sverige att det är ett bra land att invandra till.

Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

....Okej. *Långt "o"*

Du skriver fortfarande exempel som är detsamma.

Svenskar skriker ju "j*vla blatte" till dom. Det är samma sak, men du har det bara lite svårt att inse det.. :huh:

Det är inte alla invandrare som är så, det finns dom som anser sig vara coola, likadant med oss svenskar.

Det finns svenskar som vill vara coola, detsamma med invandrare. Du har väl bara fått oturen att råkat ut för dom som vill vara coola. Men bara för att vissa är så, betyder det inte att alla är så. :_

Låt mig ta ett litet exempel, jag var på att badhus förra veckan. I omklädningsrummet var det, vad jag får anta, en klass med bara "barn" (<16 år, det betyder UNDER 16) från mellanöstern.

Hur var det där inne? Ramaskrin av ett h*lvete, en massa "aboooo" "svenneeeee" "din mammaaaa" och sånt larv.

Intressant nog är det alltid så. De som såg "svenska" ut, och då menar jag hudfärg, stog mest och såg pressade och utsatta ut.

Visst kan jag inte göra en fullskalig generalisering av det, det är bara det att det, som sagt, OFTA ÄR SÅ.

Ni kan dra exempel om invandrare som pratar perfekt svenska, är lugn och är skitschysst, jag känner flera själv. Tyvärr ser jag en förjäklig majoritet bland de som bara håller på och beter sig som idioter.

_

Om invandringsnummer i Europa så kan jag presentera följande..

(citerat från http://www.bgf.nu/lagom/2/2.html)

Låt oss börja med antalet asylsökande. För perioden 1983-1996 20) de sammanlagda siffrorna:

Sverige - 324.000, Danmark - 91.000, Norge - 57.000, Finland - 13.300.

Sverige har ett högre befolkningstal, men även med hänsyn till det hamnar vi i topp. Medan Sverige har 8,8 miljoner invånare så har Danmark-Norge-Finland tillsammans 14,6 miljoner.

Men medan antalet asylsökande till Sverige var 324.000 var det till Danmark-Norge-Finland 161.000.

Vidare till beviljade uppehållstillstånd åt asylsökande. För femårsperioden 1990-94 21) blir de sammanlagda siffrorna:

Sverige - 111.000, Danmark - 12.600, Norge - 6.500, Finland - 4.900.

I förhållande till respektive lands befolkningstal blir jämförelsen:

Sverige -1261, Danmark - 242, Norge - 151, Finland - 96.

Jämför man sedan andelen invandrare 22) av befolkningen - dvs ackumulerade siffror, för all typ av invandring - hamnar Sverige åter i topp. Andelen utrikesfödda i Sverige uppgår till cirka 11% av befolkningen, andelen utländska medborgare till cirka 6%.

Beträffande utländska medborgare har vi uppgifter för våra nordiska grannländer. Siffrorna blir: Norge - 3,5%, Danmark - 3,3%, Finland - 0,5%.

Relativt gamla nummer, men intressant nog är fallet ungefär precis densamma idag som då.

Men nu ligger vi på 90.000 - 100.000 PER ÅR!! Lycka till med segrationen, hushållen och arbeten.

Ser någon detta som positivt? Den som gör det lär vara helt pantad eller har fått Mona Sahlin som morsa.

Vi får väl se om 40 år när det är 40-50% araber i landet, positivt? Nej, nej nej nej.

Varför tycker jag så? För att jag vågar inse fakta och se att invandrare är överrepresenterade i allt från brottsregister och grovt överrepresenterade i fall om våldtagningar.

Ärligt talat, i den här takten går landet åt h*lvete.

Och för att påminna, då min post var relativt grov, nej jag dömer inte folk efter härkomst, jag bara vägrar blunda för fakta som den kära regeringen blankt skiter i.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...