Lynott Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) edit: fylle skrift :P Redigerat 29 Augusti 2009 av Axzl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min morsa är finsk och min farsa är halvnorsk. Det gör mig till en med invandrarbakgrund, men ser folk mig som det? Nej och därför borde inte det ordet användas överhuvudtaget för att det kan missleda helt åt andra håll. Knappast den sorts invandrare man syftar på, man syftar ju mer på araber, kurder, etc. Som kommer ifrån länder som är lite längre bort än Norge -,- En Finsk, Dansk och Norsk är lika mycket invandrare som en Irakier eller en från Jamaica, om du inte anser det så så har du något fel i dig. Jo, men det är ju knappast finnar och norrmän som kastar stenar på bilar och hus i rosengård Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 flr att joina konversa tionen så kan jag ju säga att måga av mina kompisar ine ens vet om näör dp, fyller år, alla fuöööer år i janurriIntressant, synd bara att det är totalt orelaterat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min morsa är finsk och min farsa är halvnorsk. Det gör mig till en med invandrarbakgrund, men ser folk mig som det? Nej och därför borde inte det ordet användas överhuvudtaget för att det kan missleda helt åt andra håll. Knappast den sorts invandrare man syftar på, man syftar ju mer på araber, kurder, etc. Som kommer ifrån länder som är lite längre bort än Norge -,- En Finsk, Dansk och Norsk är lika mycket invandrare som en Irakier eller en från Jamaica, om du inte anser det så så har du något fel i dig. Jo, men det är ju knappast finnar och norrmän som kastar stenar på bilar och hus i rosengård Kanske för att det inte bor finnar och norrmän i Rosengård? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Tredje bilbomben i Tjärna Ängar. Men tvivlar faktiskt på om det är någon speciell målgrupp som är i sikte, eftersom ägarna av dessa 3 bilar som sprängts har varit både svenskar och invandrare(letade efter ett bättre ord) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min morsa är finsk och min farsa är halvnorsk. Det gör mig till en med invandrarbakgrund, men ser folk mig som det? Nej och därför borde inte det ordet användas överhuvudtaget för att det kan missleda helt åt andra håll. Knappast den sorts invandrare man syftar på, man syftar ju mer på araber, kurder, etc. Som kommer ifrån länder som är lite längre bort än Norge -,- En Finsk, Dansk och Norsk är lika mycket invandrare som en Irakier eller en från Jamaica, om du inte anser det så så har du något fel i dig. Jo, men det är ju knappast finnar och norrmän som kastar stenar på bilar och hus i rosengård Kanske för att det inte bor finnar och norrmän i Rosengård? Eller för att man knappast hör talas om finnar och norrmän som kastar sten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min morsa är finsk och min farsa är halvnorsk. Det gör mig till en med invandrarbakgrund, men ser folk mig som det? Nej och därför borde inte det ordet användas överhuvudtaget för att det kan missleda helt åt andra håll. Knappast den sorts invandrare man syftar på, man syftar ju mer på araber, kurder, etc. Som kommer ifrån länder som är lite längre bort än Norge -,- En Finsk, Dansk och Norsk är lika mycket invandrare som en Irakier eller en från Jamaica, om du inte anser det så så har du något fel i dig. Jo, men det är ju knappast finnar och norrmän som kastar stenar på bilar och hus i rosengård Kanske för att det inte bor finnar och norrmän i Rosengård? Eller för att man knappast hör talas om finnar och norrmän som kastar sten Jag tror att det finns mer finnar och norrmän som kastar sten i deras hemländer mot auktoritet typer än muslimer i deras hemländer som kastar sten mot deras auktoritära representanter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min morsa är finsk och min farsa är halvnorsk. Det gör mig till en med invandrarbakgrund, men ser folk mig som det? Nej och därför borde inte det ordet användas överhuvudtaget för att det kan missleda helt åt andra håll. Knappast den sorts invandrare man syftar på, man syftar ju mer på araber, kurder, etc. Som kommer ifrån länder som är lite längre bort än Norge -,- En Finsk, Dansk och Norsk är lika mycket invandrare som en Irakier eller en från Jamaica, om du inte anser det så så har du något fel i dig. Jo, men det är ju knappast finnar och norrmän som kastar stenar på bilar och hus i rosengård Kanske för att det inte bor finnar och norrmän i Rosengård? Eller för att man knappast hör talas om finnar och norrmän som kastar sten Jag tror att det finns mer finnar och norrmän som kastar sten i deras hemländer mot auktoritet typer än muslimer i deras hemländer som kastar sten mot deras auktoritära representanter. Jag tror inte finnar eller norrmän kastar stenar alls... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min morsa är finsk och min farsa är halvnorsk. Det gör mig till en med invandrarbakgrund, men ser folk mig som det? Nej och därför borde inte det ordet användas överhuvudtaget för att det kan missleda helt åt andra håll. Knappast den sorts invandrare man syftar på, man syftar ju mer på araber, kurder, etc. Som kommer ifrån länder som är lite längre bort än Norge -,- En Finsk, Dansk och Norsk är lika mycket invandrare som en Irakier eller en från Jamaica, om du inte anser det så så har du något fel i dig. Jo, men det är ju knappast finnar och norrmän som kastar stenar på bilar och hus i rosengård Kanske för att det inte bor finnar och norrmän i Rosengård? Eller för att man knappast hör talas om finnar och norrmän som kastar sten Jag tror att det finns mer finnar och norrmän som kastar sten i deras hemländer mot auktoritet typer än muslimer i deras hemländer som kastar sten mot deras auktoritära representanter. Jag tror inte finnar eller norrmän kastar stenar alls... Frågan är ju vad de kastar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst autonomus Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min morsa är finsk och min farsa är halvnorsk. Det gör mig till en med invandrarbakgrund, men ser folk mig som det? Nej och därför borde inte det ordet användas överhuvudtaget för att det kan missleda helt åt andra håll. Knappast den sorts invandrare man syftar på, man syftar ju mer på araber, kurder, etc. Som kommer ifrån länder som är lite längre bort än Norge -,- En Finsk, Dansk och Norsk är lika mycket invandrare som en Irakier eller en från Jamaica, om du inte anser det så så har du något fel i dig. Jo, men det är ju knappast finnar och norrmän som kastar stenar på bilar och hus i rosengård Kanske för att det inte bor finnar och norrmän i Rosengård? Eller för att man knappast hör talas om finnar och norrmän som kastar sten Jag tror att det finns mer finnar och norrmän som kastar sten i deras hemländer mot auktoritet typer än muslimer i deras hemländer som kastar sten mot deras auktoritära representanter. Jag tror inte finnar eller norrmän kastar stenar alls... Finnar och norrmän i samma sociala klass som den vardagliga Rosengårdsbon slänger förmodligen sten också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Min morsa är finsk och min farsa är halvnorsk. Det gör mig till en med invandrarbakgrund, men ser folk mig som det? Nej och därför borde inte det ordet användas överhuvudtaget för att det kan missleda helt åt andra håll. Knappast den sorts invandrare man syftar på, man syftar ju mer på araber, kurder, etc. Som kommer ifrån länder som är lite längre bort än Norge -,- En Finsk, Dansk och Norsk är lika mycket invandrare som en Irakier eller en från Jamaica, om du inte anser det så så har du något fel i dig. Jo, men det är ju knappast finnar och norrmän som kastar stenar på bilar och hus i rosengård Kanske för att det inte bor finnar och norrmän i Rosengård? Eller för att man knappast hör talas om finnar och norrmän som kastar sten Jag tror att det finns mer finnar och norrmän som kastar sten i deras hemländer mot auktoritet typer än muslimer i deras hemländer som kastar sten mot deras auktoritära representanter. Jag tror inte finnar eller norrmän kastar stenar alls... Finnar och norrmän i samma sociala klass som den vardagliga Rosengårdsbon slänger förmodligen sten också. Nej, för finnar och norrmän jobbar oftast, till skillnad från blattarna i rosengård som hellre kastar sten och klagar på rasism Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 .... Och folk kallar mig fördomsfull? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg