Hivee Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Nja retris är historia, nu efter patchen fick dom världens största nerf, igen. :P Kan bero på att innan fick dom världens OP sak, igen I en vecka, efter ett års väntande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Är hunter och warlock något bra? Hade tänkt bra det ^^ Warlock har ju lite crazy fears o sånt o jag har rätt mkt traps o sånt så dem inte kan röra sig :o sen gör vi båda rätt ok dps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Hunter och druid (möjligen priest) är ganska imba. Men arms warrior och arcane mage e pewpew. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Kommer bli mer balanserat på 80 antar jag, ingen ide att försöka fixa det nu 3 dar till WotLK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Protection Warrior - Resto dr00d är bland dom bästa team. Eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 (redigerat) Protection? Varför ._. Är hunter och warlock något bra? Hade tänkt bra det ^^ Warlock har ju lite crazy fears o sånt o jag har rätt mkt traps o sånt så dem inte kan röra sig :o sen gör vi båda rätt ok dps? Na. Några grymma combos med hunter är ele shaman (BM, kräver mycket AP/dyl. för att kunna bursta så snabbt som möjligt), rogue (BM, nyckeln här är att kunna CC'a i tur och ordning bra, med din rogue kompis), disc priest (mm, du kommer att behöva mycket mana i denna, så om du ska testa så rekommenderar jag 30+ int. på bägge vapen), resto druid (mm, samma som disc priest). Redigerat 10 November 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Är ele shaman dem som har dem cp äckliga vargarna? :D Hatar verkligen o möta dem. Kör med en rogue kompis just nu, 1450 rating efter ca 40 matcher, går rätt okej för oss, som aldrig kört arena innan :) tack för tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Är ele shaman dem som har dem cp äckliga vargarna? :D Hatar verkligen o möta dem. Kör med en rogue kompis just nu, 1450 rating efter ca 40 matcher, går rätt okej för oss, som aldrig kört arena innan :) tack för tips Ta inte det här personligt men 1450 är rätt kasst. Antar att det är ganska okej ändå just nu när man tänker på att du är PvE gearad ( bra PvE gear men ändå. ) och att Rogue + Hunter är en ganska gimpad combo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 (redigerat) Är ele shaman dem som har dem cp äckliga vargarna? :D Hatar verkligen o möta dem. Kör med en rogue kompis just nu, 1450 rating efter ca 40 matcher, går rätt okej för oss, som aldrig kört arena innan :) tack för tips Ta inte det här personligt men 1450 är rätt kasst. Antar att det är ganska okej ändå just nu när man tänker på att du är PvE gearad ( bra PvE gear men ändå. ) och att Rogue + Hunter är en ganska gimpad combo. Inte gimpad, kan ta 18-900 lätt om du har skicklighet i arena som hunter, och är bra på att använda trapsRekommenderar dock Rullis att du kör med en bra resto druid först, mycket lättare (elemental/ele är spellspec med lightning bolt/chain lightning etc, vargarna är enhancement) Redigerat 10 November 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 11 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Fattar inte riktigt om du är sarkastisk eller inte, men alla suger :u Du, :D. Säg ett par arms Warrior/resto druid disc priest/rogue resto druid/hunter frost mage/rogue arms warrior/resto shaman warlock/spriest warlock/disc priest warlock/resto druid warlock/rogue är exempel Fina! Protection Warrior - Resto dr00d är bland dom bästa team. Eller har jag fel?Naj :S, vem ska DPSA? Eller i längden kan de vara de, men sjukt tråkiga matcher :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 (redigerat) nej för f*n, resto druid/holy pala ska man köra me! :P nej inte direkt, men druid/warr e bra Redigerat 11 November 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Protection Warrior - Resto dr00d är bland dom bästa team. Eller har jag fel?Naj :S, vem ska DPSA? Eller i längden kan de vara de, men sjukt tråkiga matcher :S Protection warrior? Hoppas ni menar arms warrior. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg