Gäst Waldorf Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Hej imorse när jag satt vid min dator så skulle jag plugga in en usb kabel men presis när jag tryckt in den så dog hela min dator och nu om jag försöker starta den så händer inget utom att powerknappen lyser, det går in göra något alls. skärmen lyxser inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Alltså när du säger att powerknappen lyser, är datorn på? Men skärmen är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 (redigerat) Om det var ett USB minne du hade så kan det ju varit något virus som totaldödade datorn, men jag vet inte. Bara gissade, för det finns ju virus som sprids från minnet innan du ens öppnat det och innan ditt AV hinner reagera. Redigerat 13 November 2008 av gun_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 en dator på skolan stängde ner sig själv varje gång man kopplade i en VGA kabel och med den i gick den inte att starta, om du startar datorn utan USB-minnet i, reagerar skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 det kan vara ett virus på usbminnet som killen över sa, men stängdes datorn ner dirket eller tog det 1 minut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 (redigerat) har haft ett liknande fel, dock fick jag en massa blåskärmar innan det hände, testa att ta ut dina ram minnen och testa 1 åt gången i olika slots. Redigerat 13 November 2008 av Arako Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Kan vara någon kortslutning.. Eller kan det vara så att du la in det för fort så att hela reagerade för fort och bang! computah down! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Kan vara någon kortslutning.. Eller kan det vara så att du la in det för fort så att hela reagerade för fort och bang! computah down! Menar du som när man snabbt häller i jättemycket koncentrerad salpetersyra i vatten och allt bara säger pang? Snabbheten har knappast något med fel att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Kan vara någon kortslutning.. Eller kan det vara så att du la in det för fort så att hela reagerade för fort och bang! computah down! Menar du som när man snabbt häller i jättemycket koncentrerad salpetersyra i vatten och allt bara säger pang? Snabbheten har knappast något med fel att göra. haha aldrig! men skulle testa sätta det i ett annat usb utag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Hej imorse när jag satt vid min dator så skulle jag plugga in en usb kabel men presis när jag tryckt in den så dog hela min dator och nu om jag försöker starta den så händer inget utom att powerknappen lyser, det går in göra något alls. skärmen lyxser inte ensEn USB-kabel? Menar du ett USB-minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Hej imorse när jag satt vid min dator så skulle jag plugga in en usb kabel men presis när jag tryckt in den så dog hela min dator och nu om jag försöker starta den så händer inget utom att powerknappen lyser, det går in göra något alls. skärmen lyxser inte ensEn USB-kabel? Menar du ett USB-minne? kabel? då kan det inte ha varit ngt virus om inte de satt ihop med ngt. då är det datorn som det ngt fel med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Låter som att ditt nätagg har farit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.