The Moose Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 ska kolla Manchester United<3 - liverpool Just det! Barca spelar även ikväll! Det ska man se. Go Zlatan! vilka hejar du på av liverpool o manu?? Hejar bara på Zlatan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Har häckat framför datan hela dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 ska kolla Manchester United<3 - liverpool Ja det gick ju bra för United, hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Zlatan 2 mål!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Vakna Dator Ätit Dator Packat ner datorn Åkte till Joel (kompis) för att lana Sitter och skriver inlägg. Imorgon ska vi åka till ett större lan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Min kompis sov över, vi spelade lite spel, sen gick vi ut och hem till honom. Där kollade vi på film :closedeyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 vaknade spelade åkte till en kompis lanar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Zlatan 2 mål!!!! vilken frispark!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Vaknade nyss ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 kl:7 i morse gick jag upp fast jag är ledig :P satte mig och surfade lite, sen vid 10 tiden när Farsans kärring gick upp provlyssnade jag mina nya högtalare. nu funderar jag på att gå ut och måla om fälgarna till vinterdäcken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Dags att sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fowler Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Suttit vid datorn och fixat lite grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.