Hector Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 tja fick nyss reda på att jag har canser i mitt vänstra öga och att dom ska operera bort den 11/12 men är jättre skraj för den dagen ser ju fortfarande på ögat. men att bli blind på ett öga och bära protes är det värsta jag vet :(:( men hoppas ni önskar mej lycka till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 f*n va trist :( Lycka till med operationen! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 :(:( Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Lycka till! Det kommer gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 wow. Lycka till :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Det är ju iallafall en av de "bättre" ställerna att få cancer, då det är väldigt enkelt att operera- Och dagens proteser är så bra att det knappt kommer gå att se skildnad (Du kanske bara ser en aning vindögd ut). Lycka till iaf =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 tja fick nyss reda på att jag har canser i mitt vänstra öga och att dom ska operera bort den 11/12 men är jättre skraj för den dagen ser ju fortfarande på ögat. men att bli blind på ett öga och bära protes är det värsta jag vet :(:( men hoppas ni önskar mej lycka till ;) Hector, du har hela fuska.se bakom dig, är det nåt som du vill prata om så bara ta upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Jaha, denna slags tråd ser man ju inte varje dag. :P Iaf, lycka till, det är väl bättre att ha något i ögongloben istället att det är tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 aja hector hoppas det går bra, kommer att vänja dig vid att se på ett öga :) min farbror har också bara ett öga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Detta ser man inte varje dag. Du har redan alltså opererat ditt ena öga? Usch, det var säkert hemskt. Hoppas inte Cancern kommer tillbaka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 November 2008 Rapport Dela Skrivet 21 November 2008 Detta ser man inte varje dag. Du har redan alltså opererat ditt ena öga? Usch, det var säkert hemskt. Hoppas inte Cancern kommer tillbaka nu. Vart fick du det där från? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.