Hoppa till innehåll

Är Left 4 Dead Kul?


360Xbox

Rekommendera inlägg

Har du inte provat demot? Då har du missat mycket. Spelet äger men det suger när man vill spela med vänner. För att det är inte som cs då man kan bläddra efter servers.

 

OFFTOPIC: På dator går det att få server browser. Få upp Konsolen och sen skriv in serverbrowser

 

ONTOPIC: Det ÄR ASS ROLIGT! Men inte så bra.... På single player ZOmbisarna är erm... SUCKY. Dom står stilla du måste skjuta eller springa fram jätte nära dom för att dom ska märka dig. ( På vissa tillfällen så är det bra alltså AI är bra på vissa ställen )

 

7/10 på xbox 360

 

8,5/10 på dator med serverborwser.

 

Prova på Expert så ser vi om du tycker det är lika enkelt då.

 

precis, på det svåraste och näst svåraste svårighetsgraden är det as kul men på easy inget alls:D

Sen får det lite lägre betyg för det inte finns så många vapen men det e skit kul endå:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du inte provat demot? Då har du missat mycket. Spelet äger men det suger när man vill spela med vänner. För att det är inte som cs då man kan bläddra efter servers.

 

OFFTOPIC: På dator går det att få server browser. Få upp Konsolen och sen skriv in serverbrowser

 

ONTOPIC: Det ÄR ASS ROLIGT! Men inte så bra.... På single player ZOmbisarna är erm... SUCKY. Dom står stilla du måste skjuta eller springa fram jätte nära dom för att dom ska märka dig. ( På vissa tillfällen så är det bra alltså AI är bra på vissa ställen )

 

7/10 på xbox 360

 

8,5/10 på dator med serverborwser.

 

Prova på Expert så ser vi om du tycker det är lika enkelt då.

 

precis, på det svåraste och näst svåraste svårighetsgraden är det as kul men på easy inget alls:D

Sen får det lite lägre betyg för det inte finns så många vapen men det e skit kul endå:D

 

 

LoL Har Klarat på Alla Nivåer. Men Expert var inte så svårt :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du inte provat demot? Då har du missat mycket. Spelet äger men det suger när man vill spela med vänner. För att det är inte som cs då man kan bläddra efter servers.

 

OFFTOPIC: På dator går det att få server browser. Få upp Konsolen och sen skriv in serverbrowser

 

ONTOPIC: Det ÄR ASS ROLIGT! Men inte så bra.... På single player ZOmbisarna är erm... SUCKY. Dom står stilla du måste skjuta eller springa fram jätte nära dom för att dom ska märka dig. ( På vissa tillfällen så är det bra alltså AI är bra på vissa ställen )

 

7/10 på xbox 360

 

8,5/10 på dator med serverborwser.

 

Prova på Expert så ser vi om du tycker det är lika enkelt då.

precis, på det svåraste och näst svåraste svårighetsgraden är det as kul men på easy inget alls:D

Sen får det lite lägre betyg för det inte finns så många vapen men det e skit kul endå:D

 

 

LoL Har Klarat på Alla Nivåer. Men Expert var inte så svårt :visslar:

 

Ja du, på internet är allt möjligt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaddå på internet ? Jag klarade alla nivåer på Single Player sen på campaing online ( coop ) sen började jag lira versus sen sög det... Så tog bort det.

Suck, du förstod inte vad jag menade. Menade att man kan säga vad som helst på internet utan att någon någonsin kommer kunna veta om det är sant eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaddå på internet ? Jag klarade alla nivåer på Single Player sen på campaing online ( coop ) sen började jag lira versus sen sög det... Så tog bort det.

Suck, du förstod inte vad jag menade. Menade att man kan säga vad som helst på internet utan att någon någonsin kommer kunna veta om det är sant eller inte.

 

Trodde du mena att man kunde ha kassa Teamkiller kamrater ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaddå på internet ? Jag klarade alla nivåer på Single Player sen på campaing online ( coop ) sen började jag lira versus sen sög det... Så tog bort det.

 

Suck, du förstod inte vad jag menade. Menade att man kan säga vad som helst på internet utan att någon någonsin kommer kunna veta om det är sant eller inte.

 

Trodde du mena att man kunde ha kassa Teamkiller kamrater ^^

 

Från mina erfarenheter så TK'ar bottarna minst lika mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...