DiRtY Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Har du inte provat demot? Då har du missat mycket. Spelet äger men det suger när man vill spela med vänner. För att det är inte som cs då man kan bläddra efter servers. OFFTOPIC: På dator går det att få server browser. Få upp Konsolen och sen skriv in serverbrowser ONTOPIC: Det ÄR ASS ROLIGT! Men inte så bra.... På single player ZOmbisarna är erm... SUCKY. Dom står stilla du måste skjuta eller springa fram jätte nära dom för att dom ska märka dig. ( På vissa tillfällen så är det bra alltså AI är bra på vissa ställen ) 7/10 på xbox 360 8,5/10 på dator med serverborwser. Prova på Expert så ser vi om du tycker det är lika enkelt då. precis, på det svåraste och näst svåraste svårighetsgraden är det as kul men på easy inget alls:DSen får det lite lägre betyg för det inte finns så många vapen men det e skit kul endå:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Jag kommer få left 4 dead imorgon, jag kan f*n inte vänta :P Jag undrar om ni tycker att det är kul? Kul som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Har du inte provat demot? Då har du missat mycket. Spelet äger men det suger när man vill spela med vänner. För att det är inte som cs då man kan bläddra efter servers. OFFTOPIC: På dator går det att få server browser. Få upp Konsolen och sen skriv in serverbrowser ONTOPIC: Det ÄR ASS ROLIGT! Men inte så bra.... På single player ZOmbisarna är erm... SUCKY. Dom står stilla du måste skjuta eller springa fram jätte nära dom för att dom ska märka dig. ( På vissa tillfällen så är det bra alltså AI är bra på vissa ställen ) 7/10 på xbox 360 8,5/10 på dator med serverborwser. Prova på Expert så ser vi om du tycker det är lika enkelt då. precis, på det svåraste och näst svåraste svårighetsgraden är det as kul men på easy inget alls:DSen får det lite lägre betyg för det inte finns så många vapen men det e skit kul endå:D LoL Har Klarat på Alla Nivåer. Men Expert var inte så svårt :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Har du inte provat demot? Då har du missat mycket. Spelet äger men det suger när man vill spela med vänner. För att det är inte som cs då man kan bläddra efter servers. OFFTOPIC: På dator går det att få server browser. Få upp Konsolen och sen skriv in serverbrowser ONTOPIC: Det ÄR ASS ROLIGT! Men inte så bra.... På single player ZOmbisarna är erm... SUCKY. Dom står stilla du måste skjuta eller springa fram jätte nära dom för att dom ska märka dig. ( På vissa tillfällen så är det bra alltså AI är bra på vissa ställen ) 7/10 på xbox 360 8,5/10 på dator med serverborwser. Prova på Expert så ser vi om du tycker det är lika enkelt då. precis, på det svåraste och näst svåraste svårighetsgraden är det as kul men på easy inget alls:D Sen får det lite lägre betyg för det inte finns så många vapen men det e skit kul endå:D LoL Har Klarat på Alla Nivåer. Men Expert var inte så svårt :visslar: Ja du, på internet är allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Vaddå på internet ? Jag klarade alla nivåer på Single Player sen på campaing online ( coop ) sen började jag lira versus sen sög det... Så tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Jag kommer få left 4 dead imorgon, jag kan f*n inte vänta :P Jag undrar om ni tycker att det är kul? Av vad jag sett och hört så ska det vara grymt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Vaddå på internet ? Jag klarade alla nivåer på Single Player sen på campaing online ( coop ) sen började jag lira versus sen sög det... Så tog bort det. Suck, du förstod inte vad jag menade. Menade att man kan säga vad som helst på internet utan att någon någonsin kommer kunna veta om det är sant eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Vaddå på internet ? Jag klarade alla nivåer på Single Player sen på campaing online ( coop ) sen började jag lira versus sen sög det... Så tog bort det. Suck, du förstod inte vad jag menade. Menade att man kan säga vad som helst på internet utan att någon någonsin kommer kunna veta om det är sant eller inte. Trodde du mena att man kunde ha kassa Teamkiller kamrater ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Vaddå på internet ? Jag klarade alla nivåer på Single Player sen på campaing online ( coop ) sen började jag lira versus sen sög det... Så tog bort det. Suck, du förstod inte vad jag menade. Menade att man kan säga vad som helst på internet utan att någon någonsin kommer kunna veta om det är sant eller inte. Trodde du mena att man kunde ha kassa Teamkiller kamrater ^^ Från mina erfarenheter så TK'ar bottarna minst lika mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Valve som ligger bakom detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.