Hoppa till innehåll

Någon Som Provat Tabletter Eller Liknande För Att Gå Ner I Vikt?


DiRtY

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tja, undrar om nån ha rprovat några tabletter eller annat medel som funkar att gå ner i vikt med? Alltså som tar bort överblivet fett. Såg nån j*vla kräm som man smor in där man ville bli av med fett, men komme rinte ihåg vad den hette.

Tänk om det kommer biverkningar? Det är nog inte kul!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.

Tränar du bara "sådär"?

Eller har du läst någon Guide på nätet?

- För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.

Du behöver fixa din kost för att gå ner ytterligare.

I början är det enkelt att gå ner i vikt med endast träning, då du förlorar "överflödsfett". Din kost och vikt går ihop - Du väger som du äter. "Äter du nyttigt då väger du mer" kan man säga, men givetvist menas det att man enklare kan gå ner i vikt. Äter du ohälsosamt så är det svårare att nå en viss "lägre" vikt, eller komma under en viss ribba.

 

Börja äta hälsosamt så bränner kroppen mer av det ohälsosamma fettet.

 

KOM IHÅG DOCK! Detta skulle ju vara roligt om du får på dig :P När du tränar intensivt så byggs ju även musklerna upp, och muskler väger i regel mer än fett.

Du kan bygga upp muskler under fett, och därför är det viktigt att kombinera kost för att få jämn kroppsbyggnad.

 

 

Bantningspiller sabbar bara kroppens system, och speciellt mot puberteten kan en j*vla massa saker sabbas. Aldrig att jag skulle våga prova på något sådant innan jag är helt färdigutvecklad om man säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du behöver fixa din kost för att gå ner ytterligare.

I början är det enkelt att gå ner i vikt med endast träning, då du förlorar "överflödsfett". Din kost och vikt går ihop - Du väger som du äter. "Äter du nyttigt då väger du mer" kan man säga, men givetvist menas det att man enklare kan gå ner i vikt. Äter du ohälsosamt så är det svårare att nå en viss "lägre" vikt, eller komma under en viss ribba.

 

Börja äta hälsosamt så bränner kroppen mer av det ohälsosamma fettet.

 

KOM IHÅG DOCK! Detta skulle ju vara roligt om du får på dig :P När du tränar intensivt så byggs ju även musklerna upp, och muskler väger i regel mer än fett.

Du kan bygga upp muskler under fett, och därför är det viktigt att kombinera kost för att få jämn kroppsbyggnad.

 

 

Bantningspiller sabbar bara kroppens system, och speciellt mot puberteten kan en j*vla massa saker sabbas. Aldrig att jag skulle våga prova på något sådant innan jag är helt färdigutvecklad om man säger så.

Tänkte bara tillägga att kroppen inte är färdigutvecklad förens kring 21-22 år...

 

Soad_token

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.

Tränar du bara "sådär"?

Eller har du läst någon Guide på nätet?

- För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det..

 

finns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D)

 

ok, men såg på tv en gång om nån massage grej som masserade musklerna så de blev starkare (eller vad man ska säga) typ 10 minuter med en sådan motsvarade 600 situps elle nåt.

Kan det stämma??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...