DiRtY Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 tja, undrar om nån ha rprovat några tabletter eller annat medel som funkar att gå ner i vikt med? Alltså som tar bort överblivet fett. Såg nån j*vla kräm som man smor in där man ville bli av med fett, men komme rinte ihåg vad den hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Funkar inte, gå på gym istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Det finns få genvägar till att gå ned i vikt. Vill du gå ned i vikt ska du äta en bra och varierad kost samt börja träna (det behöver inte vara hårdträning, en liten joggingtur då och då bara). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 tja, undrar om nån ha rprovat några tabletter eller annat medel som funkar att gå ner i vikt med? Alltså som tar bort överblivet fett. Såg nån j*vla kräm som man smor in där man ville bli av med fett, men komme rinte ihåg vad den hette.Tänk om det kommer biverkningar? Det är nog inte kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Vill du gå ner i vikt? Ja, tabletter är inte den smartaste vägen. Träna på gym, motionera på ett motion spår, ät rätt och ordentlig mat så får du se lovande resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Vet att det finns tabletter som heter FatBurn som man kan använda efter man tränat, dessa innehåller något ämne som ska göra så kroppen "käkar upp" mer fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med. Tränar du bara "sådär"? Eller har du läst någon Guide på nätet? - För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med. Du behöver fixa din kost för att gå ner ytterligare. I början är det enkelt att gå ner i vikt med endast träning, då du förlorar "överflödsfett". Din kost och vikt går ihop - Du väger som du äter. "Äter du nyttigt då väger du mer" kan man säga, men givetvist menas det att man enklare kan gå ner i vikt. Äter du ohälsosamt så är det svårare att nå en viss "lägre" vikt, eller komma under en viss ribba. Börja äta hälsosamt så bränner kroppen mer av det ohälsosamma fettet. KOM IHÅG DOCK! Detta skulle ju vara roligt om du får på dig :P När du tränar intensivt så byggs ju även musklerna upp, och muskler väger i regel mer än fett. Du kan bygga upp muskler under fett, och därför är det viktigt att kombinera kost för att få jämn kroppsbyggnad. Bantningspiller sabbar bara kroppens system, och speciellt mot puberteten kan en j*vla massa saker sabbas. Aldrig att jag skulle våga prova på något sådant innan jag är helt färdigutvecklad om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Du behöver fixa din kost för att gå ner ytterligare. I början är det enkelt att gå ner i vikt med endast träning, då du förlorar "överflödsfett". Din kost och vikt går ihop - Du väger som du äter. "Äter du nyttigt då väger du mer" kan man säga, men givetvist menas det att man enklare kan gå ner i vikt. Äter du ohälsosamt så är det svårare att nå en viss "lägre" vikt, eller komma under en viss ribba. Börja äta hälsosamt så bränner kroppen mer av det ohälsosamma fettet. KOM IHÅG DOCK! Detta skulle ju vara roligt om du får på dig :P När du tränar intensivt så byggs ju även musklerna upp, och muskler väger i regel mer än fett. Du kan bygga upp muskler under fett, och därför är det viktigt att kombinera kost för att få jämn kroppsbyggnad. Bantningspiller sabbar bara kroppens system, och speciellt mot puberteten kan en j*vla massa saker sabbas. Aldrig att jag skulle våga prova på något sådant innan jag är helt färdigutvecklad om man säger så. Tänkte bara tillägga att kroppen inte är färdigutvecklad förens kring 21-22 år... Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med. Tränar du bara "sådär"? Eller har du läst någon Guide på nätet? - För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det.. finns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D) ok, men såg på tv en gång om nån massage grej som masserade musklerna så de blev starkare (eller vad man ska säga) typ 10 minuter med en sådan motsvarade 600 situps elle nåt. Kan det stämma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 börja att gå och ut och springa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.