WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 hmm hur många gånger har admin lovat att det ska fixas nu? :P var däremot ett tag sen jag fick det, nån vecka kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Då är ett nytt försök gjort. Som vanligt, skriv i tråden ifall det inträffar igen och när det gjorde det ifall ni inte skriver direkt så får jag leta i loggarna efter felet för att se vad som står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Fick det nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Nytt försök... vad trött jag blir på det här... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Fick igår vid 7 tiden ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Jag har hittat ett annat fel nu istället, när jag laddat upp en bild i "Attachment Editor" så blir det en fin thumb-bild man kan se, men när jag försöker få upp hela bilden står det: Kodningsfel av innehållet Sidan kan inte visas eftersom den använder en typ av komprimering som är ogiltig eller som inte stöds. * Kontakta webbplatsens ägare och informera dem om detta problem. Prova att gå in på http://www.fuska.se/forum/index.php?act=at...st&id=40352 och se om ni får samma problem (inte bara den som inte funkar), misstänker att du orsakat detta när du försökt fixa det andra. Redigerat 29 December 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Får också det...-.- aer.bmp Redigerat 30 December 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Fick det nyss. Och hela fuska är i miniformat, hela sidan är mindre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Fick det nyss. Och hela fuska är i miniformat, hela sidan är mindre.. du kanske råkat ctrl+scrolla, mitt fuska ser normalt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Fick det nyss. Och hela fuska är i miniformat, hela sidan är mindre.. du kanske råkat ctrl+scrolla, mitt fuska ser normalt ut Tack så mycket! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Nyss kunde jag inte alls gå in på sidan och Intern serverfel kom upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.