Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Fuska.se är **** segt nu, gissar på att nån/några segar ner det. Redigerat 7 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Fick nu 07:33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått. Inte mitt fel? :huh: Jag får väldigt många, fick igår också ett i en reklam :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått. Inte mitt fel? :huh: Jag får väldigt många, fick igår också ett i en reklam :D ja men om du får minst ett varje dag och jag inte fått på 3 månader så beror det ju inte helt på fuska.se utan det måste ju varat något med din dator/internet som gör att du får det så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått. Inte mitt fel? :huh: Jag får väldigt många, fick igår också ett i en reklam :D ja men om du får minst ett varje dag och jag inte fått på 3 månader så beror det ju inte helt på fuska.se utan det måste ju varat något med din dator/internet som gör att du får det så ofta Tror inte det för fuska har funkat perfekt förutom på senaste tiden :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har skett en del förändringar under natten så hör av er om ni får det igen. För er som ofta får det så får ni gärna skriva ifall det blivit bättre/värre eller om det kommer lika ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 fick när jag skulle göra en tråd i ett gruppforum...vilket gjorde att det blev 2 trådar :P. Det var typ 6minuter sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 fick samma tid som TheGreatest, jag tog upp 2 trådar i flikar och efter 1 minut laddning kom den ena tråden och 500serverfel på den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Har nu rätt bra koll på vad det beror på och i natt så blir det lite förändringar, så imorgon skall förmodligen felet vara historia. Vi får iaf hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 (redigerat) well...ett litet error som gjorde att jag inte kom in på typ 10minuter. http://img213.imageshack.us/img213/672/errordv5.jpg http://img61.imageshack.us/img61/2135/error2ar3.jpg Igen...:( Känns som man borde gå och lägga sig nu :P Redigerat 10 Januari 2009 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Såg du inte mitt inlägg? :P Nu har en del ändringar genomförts. Förhoppningsvis så är problemen lösta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.