Hoppa till innehåll

Serverfel ?


Rememberme

Rekommendera inlägg

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se

 

Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se

 

Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått.

Inte mitt fel? :huh:

Jag får väldigt många, fick igår också ett i en reklam :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se

 

Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått.

Inte mitt fel? :huh:

Jag får väldigt många, fick igår också ett i en reklam :D

 

ja men om du får minst ett varje dag och jag inte fått på 3 månader så beror det ju inte helt på fuska.se utan det måste ju varat något med din dator/internet som gör att du får det så ofta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se

 

Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått.

Inte mitt fel? :huh:

Jag får väldigt många, fick igår också ett i en reklam :D

 

ja men om du får minst ett varje dag och jag inte fått på 3 månader så beror det ju inte helt på fuska.se utan det måste ju varat något med din dator/internet som gör att du får det så ofta

 

Tror inte det för fuska har funkat perfekt förutom på senaste tiden :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...