Raptomex Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 (redigerat) Asså det är nåt script som ligger och bråkar med hotellet för det värkar ha kolliderat när det utlöst av nåt konstigt...huh? Iaf.. Så fick jag ett nyligen kl 08:30. Det var när jag skulle gå in på "vuxensnack", jag klickade på länken, sidan började ladda, efter typ 10 sekunder utav laddning så fick jag upp serverfelet. Räckte med att klicka på f5 så löstes allt. Redigerat 2 Februari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Fick ett som reklam nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 GAH! Jag blir galen, tre gånger på en kvart nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Hej, Har försökt gräva mer kring varför detta inträffar och hittat en del skumma saker med Galleriet. Så därför är detta nu avstängt och förmodligen kommer det även att raderas då ändå ingen använder det i princip och det bara tar upp plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Fick ett typ..vid 17.00 Bara att ta F5 så funkade det , ett 500-fel. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Hej, Har försökt gräva mer kring varför detta inträffar och hittat en del skumma saker med Galleriet. Så därför är detta nu avstängt och förmodligen kommer det även att raderas då ändå ingen använder det i princip och det bara tar upp plats. Antagligen så var det inte galleriet som skapade problemet, fick tyvärr ett "500 error" fel när jag var i gruppforumet "kattgruppen". Räckte med att trycka f5* *När jag skulle skriva "f5" så tryckte jag på f5 knappen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 inte för att det skadar med serverfel i reklamen men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 inte för att det skadar med serverfel i reklamen men ändå.Fail ? o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Attachment Editor nu också :( men F5 fixade det som vanligt Redigerat 4 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Fick server fel när jag skulle skriva :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 inte för att det skadar med serverfel i reklamen men ändå.Hehe, får det ganska ofta :)Ser snyggare ut än reklam för filuppladdaren (eller vad det är reklam för) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 fick ett när jag skulle kolla Dator forumet precis. Försvann direkt när jag tryckte på uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.