Hoppa till innehåll

Serverfel ?


Rememberme

Rekommendera inlägg

Asså det är nåt script som ligger och bråkar med hotellet för det värkar ha kolliderat när det utlöst av nåt konstigt...

huh?

 

 

 

Iaf.. Så fick jag ett nyligen kl 08:30.

Det var när jag skulle gå in på "vuxensnack", jag klickade på länken, sidan började ladda, efter typ 10 sekunder utav laddning så fick jag upp serverfelet. Räckte med att klicka på f5 så löstes allt.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hej,

 

Har försökt gräva mer kring varför detta inträffar och hittat en del skumma saker med Galleriet. Så därför är detta nu avstängt och förmodligen kommer det även att raderas då ändå ingen använder det i princip och det bara tar upp plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej,

 

Har försökt gräva mer kring varför detta inträffar och hittat en del skumma saker med Galleriet. Så därför är detta nu avstängt och förmodligen kommer det även att raderas då ändå ingen använder det i princip och det bara tar upp plats.

Antagligen så var det inte galleriet som skapade problemet, fick tyvärr ett "500 error" fel när jag var i gruppforumet "kattgruppen". Räckte med att trycka f5*

 

 

 

*När jag skulle skriva "f5" så tryckte jag på f5 knappen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

inte för att det skadar med serverfel i reklamen men ändå.

Hehe, får det ganska ofta :)

Ser snyggare ut än reklam för filuppladdaren (eller vad det är reklam för)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...