honda131 Skrivet 4 December 2008 Rapport Skrivet 4 December 2008 Jag har en fråga jag ska köpa skulle gjort för länge sedan men snälla svara är Saints row 2 till xbox 360 kul?? :huh: Det värkar as kul och så jag har titta på...Runt ja flera 100 filmer om Saints row 2 på Youtube.com men ja e det kul?? :huh: Snälla svara :huh: lol :P ops råkade posta in på fel ämne sorry :( Citera
Garone Skrivet 5 December 2008 Rapport Skrivet 5 December 2008 När du börjar blanda in ett tv-spel med vänner, relationer och kärlek så är det dags att skaffa hjälp. Citera
360Xbox Skrivet 5 December 2008 Rapport Skrivet 5 December 2008 Saints row 2 är ett av dom bästa spelen jag vet till 360 Citera
Albin360 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Skrivet 1 Januari 2009 Saints Row 2 e bäääst!! :D Har det till PS3, klarat lite mer än halva spelet :P Det e skitlångt, tar typ 40timmar att klara :P Citera
CrippLE Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Skrivet 1 Januari 2009 Jag har aldrig spelat det själv, men läste i nån speltidning (Play elr nåt? ) att det var väldigt roligt, inte lika realistiskt som GTA IV men ändå rätt nära. Jag tror knappast det blir nån besvikelse hursomhelst. Citera
The Moose Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Skrivet 1 Januari 2009 Jag har en fråga jag ska köpa skulle gjort för länge sedan men snälla svara är Saints row 2 till xbox 360 kul?? :huh: Det värkar as kul och så jag har titta på...Runt ja flera 100 filmer om Saints row 2 på Youtube.com men ja e det kul?? :huh: Snälla svara :huh: lol :P ops råkade posta in på fel ämne sorry :( Hmmmm...*tänker efter* Ja, Saints Row 2 är kul, värt att köpa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.