Hoppa till innehåll

Nytt Forum, "multi"!


The Moose

Rekommendera inlägg

Denna diskussion har kommit upp förrut. Jag vet inte med er, men om jag vill diskutera till exempel Mario Kart så vill jag diskutera Mario Kart med Nintendospelare, Inte Racerspelspelare.

 

Det är bra att ni har ideér, men att ändra forumets struktur är ingen bra än, fuska har enligt mig det bästa upplägg jag har sett. Förhoppningsvis håller admin med ;)

 

Vill ni ändra på detta kan ni göra gruppforum, men eftersom ingen verkar ha energi eller vilja att göra det så kan ni inte heller klaga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna diskussion har kommit upp förrut. Jag vet inte med er, men om jag vill diskutera till exempel Mario Kart så vill jag diskutera Mario Kart med Nintendospelare, Inte Racerspelspelare.

Jag vet inte hur det är med er, men jag vill hellre diskutera BioShock med 30 personer på en plats istället för 10 på tre olika ställen.

 

Ännu en idé som är väldigt dålig.
Vet du vad som är "väldigt dåligt"? Ett påstående utan argument.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu en idé som är väldigt dålig.

Vet du vad som är "väldigt dåligt"? Ett påstående utan argument.

 

 

Har man ett spel som finns till flera konsoller så kan man diskutera i det forum som handlar om den konsoll man äger. Framför allt med Nintendo är det så att det viktiga är att det är ett Nintendo spel, inte vilken sorts spel det är ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ännu en idé som är väldigt dålig.

Vet du vad som är "väldigt dåligt"? Ett påstående utan argument.

 

 

Har man ett spel som finns till flera konsoller så kan man diskutera i det forum som handlar om den konsoll man äger. Framför allt med Nintendo är det så att det viktiga är att det är ett Nintendo spel, inte vilken sorts spel det är ;)

 

Jag tycker inte vi ska dela upp spelforumet i genrer, däremot det system jag lade upp anser jag vara flera gånger bättre än nuvarande. Hade jag start ett gruppforum hade det för det första kostat Fuskamynt (väll?) och för det andra är det inte många som hade brytt sig om det eller ens hittat dit.

 

Jag har fortfarande heller inte fått något riktigt svar på var man kan posta en tråd som t.ex beskriver hur mycket man älskar Metal Gear-serien, Metal Gear-spelen finns nämligen till en rad olika format och hade man postat denna tråden i "Playstation 2/3 forumet" hade man uteslutit alla diskussioner om Metal Gear-spel till andra format.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ju mer forum, ju sämre struktur helt enkelt.

 

Är det ett forum per konsoll + ett forum för de äldre konsollerna som det är nu så blir det lättare att hålla koll. Det blir också lättare att veta vart man ska fråga, inga trådar kan hamna fel (om inte någon med flit postar i fel ställe eller råkar, då flyttar vi).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...