360Xbox Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Den modigaste killen jag har sett... http://www.kossan.se/roliga-filmer/maenniska_vs_vaerden.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Eftersom att pansarvangnar inte åker så fort, eller inte just nu iaf så kunnde dom helt enkelt inte bara köra över han. Det jag var förvånad över var att det inte var någon som gick ut och tog bort honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Eftersom att pansarvangnar inte åker så fort, eller inte just nu iaf så kunnde dom helt enkelt inte bara köra över han. Det jag var förvånad över var att det inte var någon som gick ut och tog bort honom.det gick ju ut några och tog bort han :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Som sagt, han är en inspiration. Han visar att den ensamma människan har mer makt än regeringen. Det där var vid Tiananmen Square protesterna 1989 tror jag det var. Redigerat 7 December 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Som sagt, han är en inspiration. Han visar att den ensamma människan har mer makt än regeringen. Det där var vid Tiananmen Square protesterna 1989 tror jag det var. det står i början när det va :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Modigt det där, skulle aldrig vågat göra det själv,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Delvis modigt, delvis idioti Var väl i Kina, förvånar mig att de bara inte körde över honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Linjen mellan modig het & idioti är hårfin.. Jag skulle säga att han var på fel sida linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Värden? trevlig film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 (redigerat) Tanks har ett värde. Ett människoliv, är värt så ofantligt mycket mer än en linje med tanks. Människa vs Värden. Redigerat 15 December 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.